-gyönyörű vagy.-suttogta ajkaimra miközben az arcomat simogatta.A nap erősen besütött a szobába megvilágítva ragyogó szemeit.
-Sosem akarom,hogy vége legyen ennek a percnek.-bújok el Harry nyakhajlatában.
-Nem fog véget érni életem.-simogatja a hátamat.Megnyugszok érintéseitől...
-Mit tegyek?-kérdem behunyt szemmel.
-Amit jónak látsz.-suttogja.
-Apuci nem tudok dönteni nélküled.-kuncogok.
-Pedig muszáj lesz édes.-ránézek de arca most komoly.Újra szorosan bújok hozzá,hogy ne lássa szomorú arcomat.
-Harry,ha rosszul döntök mi lesz?
-Akkor nem biztos,hogy jó lesz neked.
-Nem akarom,hogy rossz legyen Hazz.
-Moon aludj szívem,később megbeszéljük.-ahogy mondta behunytam szemeim és elszenderedtem.
~
-Mhm...Harry...-kezdtem tapogatni a magam mellett lévő üres helyet.
Kinyitottam a szememet és egy levél volt a fehér lepedőn egy piros rózsával.Egyetlen Angyalomnak!
Moon tudom,hogy nehéz,de a helyes döntés nem én leszek.Shawnt nem bánthatod meg...Darcyt akkor látod amikor akarod és ha azt szeretnéd akkor legyen veled és majd hétvégente meg velem lesz.Mindnet megteszek,hogy jó legyen neked!Szeretlek és sosem engednélek el....de ha valakit szeretsz meg kell tanulnod elengedni!
Tudod,hogy már nem vagyok gyerek és nem is úgy gondolkodok.Ezért döntöttem így...Darcyt anyunál keresd.De engem ne keress...anyu majd mindent elmond.
Szeretlek örökkön örökké!A takarót magam köré csavarva szaladtam ki a Hotel folyosójára ahol még láttam ahogy egy magas férfi alak beszáll a liftbe.
-Harry!!-szaladtam az irányba de meglepetésemre nem ő volt...sírva sétáltam vissza a szobába...~~~~~~~~~~~~~~~
-Szia!Hol voltál?
-S-sehol...-suttogom.
-Moon...mi a baj?-kérdi.Megrázom a fejem és bevonulok a fürdőbe.
A jó forró vizembe sírtam ki magam.
Szinte remegtem a szívemben lévő ürtől....
Mikor kijöttem Shawn ott állt és karba tett kézzel várta a válaszomat.
-Mi történt?Miért vagy ennyire bánatos?-mondjam el neki?De akkor magam alatt vágom a fát....
-C-csak hiányzik Darcy.-ezzel végülis igazat mondtam,hiányzik a kislányom és már látni akarom.
-Akkor szólj Harry anyukájának,nála van.-ölel magához.~~~~~~~~
Shawnel leutaztunk Anne házához.Valóban ott voltak.Gemma,Anne,Darcy.
-Moon de régen láttalak!-ölel magához Anne könnyeivel küszködve.
-Én is téged.-mosolygok.
Shawnt Gemma körbe vezeti mi meg beszélni kezdtünk.
-Emlékszel mindenre?
-Igen...
-Na és mi volt?Harry annyit mondott,hogy majd Darcyért jössz...aztán valóban felhívtál,hogy érte jöttök...azt hittem Harryvel.
-Nos...tegnap este Harryvel voltam...de reggel beszéltünk aztán bealudtam és egy levelet otthagyva távozott.-Odaadtam a levelet Anne-k.Elolvasta és rámnézett.
-Olyan hülye.-kuncogott.
-Nem igaz.-nevetek.-Őt akarom de ő kitalálta,hogy éljek nélküle...-hajtom le a fejem.
-Shawnt nem akarjátok megbántani...
-Hát...tudom,de Anne szenvedni jobb???
-Nem,beszélek majd Harryvel...de nekem annyit mondott sms-ben nemrég,hogy hétvégén nála lesz Darcy,tehát te hozd le hétvégén ő meg idejön érte.
-Mi?Postás vagy?Utána meg én jöjjek le érte vasárnap...igaz?
-Ja.
-Ez örült,nem akar látni engem.
-Nézd itt van anyu.-hirtelen Shawn jön le Darcyval a kezében.....ahww de rég láttam olyan kis édi.
-Darcy.-veszem ki a kezéből és azonnal jól átölelem.
-Annuuu!!-kezdett nevetni.
-Ennyit tud mondani.-nevetett Anne.-Meg mama,csoki.
-Olyan kis húsi megeszem.-pusziltam meg a kis fejét.A legjobb dolog a jelen pillanatban az,hogy a kislányom velem lehet végre.Kérlek komizz!!❤️❤️👧🏻👧🏻
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****