Utána indulok és mielőtt becsapná az ajtóját bemegyek.
-Na ebből elég....mostantól komolyan hallgatnod kell rám!
-Miért mi lesz ha nem?-vigyorog.
-Kimosom a szádat cica!-fogom meg a karját és magammal szembe fordítom.
-Jaj apuci nagyon megijedtem!!-kényesíti el a hangját.
-Moon....-morgom.-Ha nem fogsz jól viselkedni....én...-keresem a szavakat csak nem találom....komolyan rá kéne ijeszteni.-Beadlak oda ahova azok a gyerekek kerülnek akik nem kellenek a családuknak!-motyogom.
Rámnéz....ajkai szétnyílnak de nem szólal meg....csak néz...aztán apró könnyei száguldanak végig arcán.
-Jaj baba!-ölelem magamhoz.-Nem gondoltam komolyan....
-Mindegy!-motyogja remegő hangal.-Nyugodtan beadhatsz végülis 6 évesen már jártam ott....-kezd rá jobban sírni.
-Mi?-akad el a lélegzetem.
Leülök és Moont az ölembe húzom.
-Semmi baj kicsim én sosem hagylak el!-adok apró puszikat a nyakára.
-Szeretlek apuci,nem leszek rossz!-öleli át a nyakam mire elborulunk az ágyra.
-Én is baba,most beszéljünk meg néhány dolgot!Ne járj felnőttes ruhákban mert te kicsi vagy!
-Aham!
-Most elmegyek hozok neked valamit!-kacsintok.
Bólint.
Szépen elmegyek egy baba boltba és veszek cumit....ha Moon feleselni fog szépen a szájába tömöm.
Miután sikeresen megvettem vissza indulok Louisékhoz.
-Babám miven vagy te?-nézek rá vigyorogva ugyanis jó kis tervet eszeltem ki.
-Ruhában?-kérdi.Rövidnadrág és crop top...
-Nem,ez nem neked való!-ingatom a fejem Louis meg csak nevet.
-Tán vegyem le?-kérdi Moon gúnyosan.
-Nem!Vedd át.
-De meleg van Harry!-forgatja a szemét.
-De nem érdekel!Nyomás a szobádba átöltözni....-morgok.
-De én most szeretnék ebben lenni,nincs itt más ratatok kívűl!!!-emeli fel a hangjaát.
-Moon!
-Harry........-morogja ám akkor belenyomom a szájáb a cumit...ennyi Louis sír a nevetéstől és én is.
Moon meg megilletődve néz.
-Viccelsz ugye?-veszi ki a szájából.
-Nem!-kuncogok.
-Anyám....most már átmész Daddy kink faszságba???-forgatja ismét a szemeit.
-Hát szívem,ha nagyon akarod!-puszilom meg a homlokját ő meg csak tágult szemekkel néz.
Szívatásból nem lesz hiány...
Kérlek komizz!!😍❤️😍😍
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****