7

3K 151 14
                                    

Tegnap nagyon durvák voltak az események.
De Harry csak játszott aszem....remélem....Felveszem a derék fekete szaggatott nacimat meg egy fekete topot.Még jó,hogy a nadrág köldökömnél picit feljebb ér így nincs kint a hasam.Kiengedem a hajam és leszaladok a lépcsőn.
-Szia!-mosolyog Louis és vele van egy kis baba.
-Szia Lou!Ki ez a herceg?-kérdem a babára utalva.
-Ő a kis fiam,Freddie!
-Tündéri!
-Moon pakolj mert elfelejtette említeni Louis,hogy családi napot tart...-motyogja Hazz.
-És miért pakoljak be helyetted?
-Magadnak,Te is jössz!Te is családtag vagy!-mosolyodik el.Oh te az a mosoly....
Csak nagyban elmosolyodok és szívem szerint megölelném de helyette felszaladok pakolni.
Pakolászok én mindent.
-Segítsek?-áll mellém Harry.
-Nem kell köszi!-nézek fel rá mosolyogva.Haja egy pici kis kontyba van fogva hátra.-Jól áll!
-Köszi!-karol át.-Na most kiélheted a kis lányos vágyaidat mert Louissal Disneyland-be viszük a gyerekeinket!-nevet fel.
-És én mióta vagyok Louis gyereke?
-Sose tudni!-kezd jobban nevetni.
-Most kedves vagy és nem vagy ijesztő,maradj ilyen!-ölelem át mire jól magához szorít.
-Ti pakolni vagy dugni fogtok?-halljuk meg Louis hangját az ajtóból.
-Pakolni!-kuncogok.
Miután sikeresen össze is pakoltam kocsival a reptérre indultunk.
Aztán pár óra után a meleg Floridába voltunk....anyám kellett nekem feketébe öltözni.Legalább mondjuk Harry is feketébe van és szívunk együtt.
-Apja lánya!-kuncog Louis.
-Harry nem az apám....-morgom neki.
-Tudom!De viccesen hangzott!-nevet.
Harry valamit beszélt valakivel majd újabb kocsi és egy óriási kapun egy nagy Hotelhoz értünk.
-Két szoba van!-mondja Hazz.
-Mi?-kérdem.-ajj aludhatok veled.Nem lehet,hogy Louissal együtt aludjatok?-kérdem.
-Nem!-ijed meg Loui.-Pucéran alszik!
-Tudom Louis!-motyogom.
-De Egyébként a kisasszony is szeret előttem meztelenkedni!-motyogja Harry.
-Nem igaz!Melegem volt és levettem a pólóm!
-És egy bugyiba aludtál velem!
-Ti együtt aludtatok?-esik le Louisnak.-Dugtatok is?
-Nem!-kiáltjuk együtt Harryvel.
Aztán végül is megegyeztünk a szobákon.
Kipakoltunk és neki indultunk.
Freddienek a kezét fogva sétálgattam hátunk mögött meg Harryék.

Harry

-Bájos ez a lány!-mosolyog Loui.
-Az!
-Bejön igaz?
-Dehogy is!
-Magadnak sem vallod be....egyébként meg hasonlít rád.A fürtös haja a hosszú ujjai...fekete still meg minden.
-Tudom!
-Louiiiii!!!-visított fel hirtelen Moon,ijedten nézek rá de ő csak idehozza a pandúrt és Mickey-hez szalad.Eszméletlenül cuki ez a lány.
Louis engem méreget miközben Moont fotózom.Ő észre se veszi,észre se veszi mennyire tetszik nekem.
Az biztos,hogy ez a nap lesz a leghosszabb....mindenféle értelemben!

Kérlek komizz!!📷📸😍😍😍

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now