Mondtam mennyire unom az életem?Elegem van.....pedig csak most keltem fel....
Felöltöztem és azonnal átsprinteltem Louishoz.
-Mi a baj?-kérdi.
-Ajjjj nem tudom de elegem van....nincs kedvem élni se....
-Cigi?
-Nem lehet mert Harryke...-forgatom a szemem.
-Én nem látom Harryt!-vigyorog.Ad egyet amit meg is gyújt nekem.-Én megengedem.Nyugodtan szívd!-kacsint.
-De nem lehet Loui....
-Gyerünk!
-Ahh
-Na mesélj!-szívja közben az övét.
-Nem tudom....kiszolgáltatott vagyok neki és parancsolgat is!Zavarja ha nem olyat veszek fel ami neki jó meg ilyenek....mit szól bele?Nem az apám.
-De a nevelőapád!
-Nem a gyámom még....és tegnap meg egy félreértett dologból csók lett....-fogom az orr nyergem.
-És?-kuncog Louis.
-Nem olyan nagy dolog!-hirtelen megcsókol majd mosolyogva elválik tőlem míg én meglepődve nézek magam elé.-Látod nem nagy dolog!-beszélgetünk tovább de a cigit persze nem szívom mert egyszerűen már nem akarom így el is nyomom.
Jó csak itt az erkélyen ülve dumálgatni,Louisnak viszonylag jó meglátásai vannak.
Aztán vissza indulok Harryhez.
-Szia!-motyogom.
-Szia.-jön ki a fürdőből.Összehúzza szemöldökét és felém közelít.-Megint cigiztél......nem hiszem el,hogy nem lehet veled szóra jutni és nem engedelmeskedtsz nekem!
-Harry nem cigiztem!Louisnál voltam ő cigizett!Adott nekem is de nem szívtam bele mert egyáltalán nem akartam,esküszöm!
-Nem hiszek neked!Nem bízok benned mert egy 17 éves vadoc kis csaj vagy!Ha haza mentünk szoba fogság!!-morogja.
-De én tényleg nem!-kezdek sírni.
-Jó színésznő vagy kicsi lány de elegem van....ne játszd meg magad!-motyogja hidegen majd bevonul a fürdőbe.
Louishoz megyek aki meglepődve látja sírós fejemet.
-Harry!-kopogtat a fürdő ajtaján erősen Louis.
-Igen?-nyitja ki.
-Nem cigizett pedig adtam neki,te meg jól lebasztad!Szerintem gondolkodjál el...-morogja neki Louis majd elmegy.
Csendben eldölök az ágyon.
-Ahh....figyelj bocsi!-ül le.-Moon....
-Hagyjál!-fordulok el tőle.
-Ne már kis cicám!-kezd el ölelgetni.
-Hallod Harold szállj le rólam!Nem vagyok megbízható....
-Ahhhhh....hülye voltam...
-Nem akrok veled lenni....át mentem Louishoz!-állok fel és meg is indulok.
Louis az ágyon fetrengve telefonozik míg a törpe meg a spongyabobot nézi.
-Kicsi a rakás!-fekszek Louisra aki röhögni kezd.
-Kibékültetek?
-Bocsánatot kért de nem izgat!-rántok vállat.
-Jajóvan!-nevet fel.
-Lehetnél az apukám.-ölelgetem.
-Lehetek.-kacsint.-Na de mondjad mit érzel a torony óra iránt?
-Semmit!
-Nah....
-Nem tudom...nem érdekel.Utálom a szerelmet ezért azt az érzést kizàrom!
-Moon....mi történt veled?-kérdi komolyan engem kémlelve.
-Csalódás...
-Elmondod?
-Volt egy srác akibe belezúgtam,ő meg kihasznált!
-Milyen értelembe?
-Ő azt akarta de én meg nem és ezért erőszakoskodott velem....be kellett adnom neki a derekam vagy azt mondta,hogy bántani fog.
Louis-És...és az a szemét fájdalmasan csinált mindent!Utána elmondta a haverjainak....akik jót röhögtek rajta.-folytak le sós könnyei.Ez a szegény lány annyi minden rosszon átment....Harrynek vigyáznia kell rá.
-Semmi baj cicuska!-ölelem jó szorosan.
-Mi a bala Monak?-bújik ide az én cuki kis fiam.
-Nyugi picim semmi baja!Úgye cica?
-Bizony!Gyere ide hercegem.-öleli magához Freddkót.
Tudom én,hogy többet érez Harry iránt és ezt nem meri beismerni.Kérlek komizz!!💋🦄❤️😍
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****