Ideges lettem...nem kicsit azt hiszem.
-Moon...-suttogom.
-Menned kell.-motyogja.-Attól még a gyereked,tudod,hogy mennyire Szeretlek!-nyúl a kezem után.-Nagyon!
-Én jobban!-ölelem magamhoz szorosan.
Egy csók után távozok és megnézem mi történik.Nos egyértelmű a történés...szülés folyik.Azon semmi különös nincsen.
Ameddig meg nem született KÉT baba....az ájulás szélén álltam.
Ikrek...összesen van három gyerekem.
Mire feleszmélt este lett és még Moont se tudtam haza vinni.Anyu elvitte én meg az egyik széken ültem és sok szarságon gondolkodtam.
-Harry nyugodj meg!-ül mellém Gemma.
-Te megnyugodnál ha lenne három gyereked?Persze az egyik az a szerelem gyerek a másik kettő meg nem...ahhh ki vagyok!
-De a másik kettőt is szereted...ugye?
-Persze!Hiszen a gyerekeim de értesz..
-Igen...-hajtja le a fejét.-Harry tuti,hogy a te gyerekeid?Mármint Sandrától...
-Miért kié lenne?-nevetek fel hanyagul.
-Sose tudni!
-Az enyémek....
Bárcsak vissza forgathatnám az időt és aznap lenne mikor Moon hozzám került...minden annyira jó volt.A napjaim úgy teltek,hogy sokat jártam Darcyhoz a kórházba és azon belül Sandrának is kellett segítenem.
-Légyszi siess mert el kéne indulnunk!
-Sietek Moon...-motyogom.
-Köszi!Szerinted haza hozhatjuk már?
-Nem tudom!Majd megmondják...most leraklak.
-Ok,szia!
-Moon...-mondanám de kinyomja.Azért kellett lerakjam mert Alex bűzlik...egyértelműen bekakilt!
Igen...Sandra rám bizta a gyereket....
Mikor megcsináltam elindultam Moonért aki meglepetésemre nem volt sehol.Nem hiszem el.....
Egy lapra azt írta,hogy Shawn elviszi.Kösz!
-Istenem miért kell mindent túl izélni?Ha lenne egy pisztolyom valszeg megölném magam....-morgom.Moon
Shawn kedves és eljött értem,mivel minden jól alakult elhozhattuk a kicsit is aminek örültem.
-Köszi!-ölelem meg mikor beraktuk a babát.
-Semmiség.-puszil arcon.Jól esik az ölelése meg úgy minden....Harry annyira rég nem tesz ilyet.Reggel korán elmegy,este későn visszajön.Két szellem vagyunk a nagy házban.Sandrának segít folyton engem meg elhanyagol.Nem tudom de úgy érzem a legjobb az lett volna,ha sosem szakadok el Shawntől.Az út csendesen telt.Leparkoltunk és bementünk a házba.
-Hazz nézd csak ki van itt!!-vigyorgok.Kijön az egyik szobából Alexal a kezében.
-Nézd már ott a húgod!-vigyorog Harry.
-Sziasztok!-puszilom meg az arcukat.
-Moon tisztába rakom Alexet és jövök!-megy is el.Remek.Sahwnre nézek.
-Moon de utálom,hogy vele vagy....Fontos vagy nekem...te és Darc is...bárcsak az én babám lenne!-veszi fel a kislányt.
-Shawn teljesen ki vagyok tőle....Sandra fontosabb neki mint Darcy meg én...-sírok fel.
-Sss..-ölel magához.-Ha neki ő,akkor nem érdemel meg!Nekem te vagy a fontos!-néz mélyen a szemembe.
A kockáztatás az élet vele járója.....Merj élni,meghalni bárki tud....
Életeim sikerült összehoznom valamit!Még este valszeg lesz rész meg holnap is!Pusziiii😍😘😘😘😘
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****