Három nap eltelt de Moont és a babát is bennt tartják.Persze a kislányomat tovább mivel nagyon korán bújt ki.
Ma beszélek Sandrával...azóta nem igazán tárgyaltam vele.Valahogy nem éreztem,hogy kéne.
A házba belépve azonnal nagyobb rémület fogott el.
Most mi lesz?Mit mondjak neki??
-Csoda,hogy ide tolod a képed...-morogja.-Kibaszott mérges vagyok rád!
-Figyelj...nem akarok többet veled lenni!-magyarázom.
-Mi?
-Jól hallod!
-Akkor igaz...megszületett a gyereked a "gyerekedtől"...-vigyorog.-Tiszta jó,hogy gyámja voltál!
-Semmi közöd!Szállj ki az életemből...
-És a gyereked?
-Ő vele fogok törődni!-motyogom és otthagyom.Visszafelé mentem Moonhoz.
A szobába betoppanva ott ült Shawn és valamiről beszéltek.
-Mit keres itt Mendes?- nezek Moonra.
-Csak bejött egy kicsit hozzám!-mosolyog az említettre....nem hiszem el...biztosan éreznek egymásért valamit...hiszen elválasztottam őket.De Moon az enyém Shawnek semmi köze nem lesz hozzá.
-Szia Harry!- néz rám Shawn
-Csá!-motyogom.
-Remélem nem zavar,csak látni akartam Moont.
-Jah...- morgom es odamegyek Moonhoz és megcsókolom.
-Na és Mi lett a neve a kislánynak?-vigyorog tovább.
-Shawn nem kerek a jopofizásodból!- forgatom a szemem.
-Harry ne legyél már ilyen...-süti le a szemét Moon.
-Bocs de igazán nem vagyok kíváncsi az exedre...
-Ez kedves...-motyogja Moon.-Én se szerettem volna látni a JEGYESED!Mikor összejötettek...de mégis ott volt...mikor persze én halálosan szerelmes voltam beléd...
-Az más volt!
-Ahh most ha felállhatnék nem itt lennék...-morogja.
-Megteszem helyetted! Kettesben hagylak titeket! Csá...- motyogom és kimegyek.
-Hé Harry!-jön utánam Shawn.-Moon már csak a barátom...nem balhézni jöttem...
-Persze... ahj bocs csak mostanában nagyon feszult vagyok Moon miatt...- motyogom
-De miért?Semmi baja,hála az égnek!A baba is rendben,mi a gáz?
-Csak Sandra. Nem akarom miatta elveszíteni...ő bármire képes.
-Remélem....
-Nem fogod,menj vissza és tisztázd le...hogy csak ő kell neked,mondd meg neki,hogy mennyire csodálatos ember és más meg sem közelíti!Szeresd és tiszteld!-mosolyog.
-Istenem mekkora fasz vagyok... ne haragudj rám! A haveron vagy és igy beszéltem veled... Sorry Mendes!- motyogom és pasisan megölelem.
-Semmi gáz!Viszont megyek,már elköszöntem,majd valamikor találkozunk!-ad pacsit majd megy.
Visszamegyek Moonhoz aki csak elfordul.
-Kicsikém!-adok puszit a halántékjára.
-Hagyjál békén!
-Imádlak húsom,nem tudlak békén hagyni!A megszállottad vagyok.-mormogom a fülébe.
Megfordul.
-Olyan majom vagy!- csap a mellkasomra.
-Szeretlek majomné!-csókolom meg.
-Én is majom!- nevet fel és a mellkasomra hajtja a fejét.
-Harry!-jön be anyu idegesen.-Sandra hívott és szülni fog!!!
Kérlek komizz!😍😍❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****