8

3K 152 10
                                    

Tényleg olyan lett az egész mintha lenne három gyerekem.Louis,Freddie és Moon.
Nem mintha zavart volna a bolondozásuk.
-Álmos vagyok!-öleli a derekam a kis fürtös holdfény.
-Mert már késő van,menjünk aludni!-hirtelen magam sem tudom miért de felkapom és felcipelem a szobába.Tudom,hogy nem vagyok az apja de vigyázok rá.
-Fürdök.-szalad is el.

Moon

Lefürdök majd egy bugyi és Harry ingje kíséretében távozom.Persze ezek rajtam vannak.
Azt hittem itt lesz azért vettem fel valamit,hogy ne hisztizzen.Gyorsan az ágyba bújva kaptam le az inget majd betakarózok és aludni próbálok.
-Alszol?
-Nem!
-Jövök csak Louisnál fürődtem!
-Miér?-nézek hátra ahol a vízes hajú Hazz áll.
-Mert te fürödtél,nem akartalak zavarni.-búj be mellé és szorosan magához ölel.-Nincs rajtad semmi?-kérdi csukott szemmel.
-De van.-erre tapogatni kezd és megfogja a cicim mire kipattan a szeme ahogy nekem is.-Mit csinálsz?
-Basszus!Bocs....eskü nem akartam!-motyogja kétségbeesetten.
-Ahh....-forgatom meg a szemem majd jóval messzebb megyek tőle.
-Most komolyan?Bezleg te majdnem megfogtad tegnap a tudod mim,utána meg még rajtam feküdtél és én nem ölelhetlek át.Megyek Louisékhoz hisztiske!
-Ajjj ki ne menj!Gyere ide.-motyogom.Karjait megfogva húzom magamhoz közelebb hadd tudjon ölelni,ha ez minden vágya.
Igazából imádom ha ölel!Talán ez az egyik legjobb dolog eddig nekem.
Meg is fordulok és jobban hozzá bújok.
Szorosan ölel magához,annak ellenére is,hogy alszik.Felkönyökölök és így nézem ahogy édesen szunyókál.Nem is tudom mi vezet arra,hogy szájra puszit adjak neki de könnyedén hajolok ajkaira és adok arra egy apró puszit.
Utána vissza bújok erős karjai közé.
~
Csak arra leszek figyelmes,hogy valaki járkál.Kinyitom a szemem és Harry keresi a ruháit.Neki aztán van feszes feneke.
-Mit csinálsz?-kérdem.
-keresem a ruháim!-néz hátra.Tudtam,hogy ezt csinálja de megkérdeztem.-Nem kelsz?-ül le mellém.
-De....öm...Ide adod a pólód?
-Minek?
-Nincs rajtam semmi csak egy bugyi!-este melegem lett és csak lekaptam magamról az ingjét.
-Tessék!-gyorsan felkapom és ruhákkal beszaladok a fürdőbe.Felveszek egy kék cső nadrágot felé meg egy bordó atlétát ami spagetti pántos.
Király!Hajamat hagyom kiengedve,fogmosás stb és kész.
-kész vagy?-kérdi.
-Ja!
-Ebbe akarsz jönni?Kinnt van a melled?
-Nem igaz.
-Nem mutogatod magad!
-Jaj Hazz nyugodj meg.-motyogom és beceneve hallatán elmosolyodik.
A kedvéért átöltözök.Nem is szeretem a kék farmert így azt is feketére cserélem.Felé meg egy Minnie egeres pólót veszek amit be tűrők,hisz nagyobb rám.
-Jó?-lépek ki.
-Nagyon csini.Induljunk!-fogja meg a kezem.
Sétálni indulunk és felfedezni a Parkot Louisékkal.Sajnos észre vesznek a rajongóik így én Freediet felvéve indulok ki a tömegből amíg Harryéket zaklatják.
-Na nézz oda,még a végén téged is letámadnak ha nem veszlek fel!-mosolygok az apró fiúcskára.Ő csak gügyögve nevet.
-Jaj a húgom megtámadta a két buzit....-hallom,hogy morogja egy srác.
Tovább szidják Harryt meg Louist is.
-Srácok szerintem nem kéne primitív módon beszélnetek mert sok itt a kis gyerek!-magyarázom.
-Jaj csak azt ne mondd,hogy véded a buzikat!
-Igen védem őket mert az egyik a nevelő apám te faszkalap!És ha még egy rossz szót szólsz letépem a heréd és a szádba tömöm!!
-Moon!-hallom Harryék hangját.
-Ne menőzz kis lány!-szorítja meg az egyik a csuklóm.Lerakom Freddiet majd egy akkorát behúzok neki,hogy vérezni kezd az orra.
-Jesszus!Moon mit csinálsz?-fog le Harry.
-Basztatnak titeket!!!
-Nem baj cica!Nyugi!
-Nem!Ha mégegyszer bárkit is csesztettek megverlek titeket kurvára!!!-üvöltözöm és próbálok Harry karjai közül szabadulni.A fiúk elszaladnak.
-Bele való vagy kis anyám!-pacsizik le velem Tommo.
-Köszi!
-Nem verekedhetsz!Egy lány ne verekedjen.-motyogja Harry.
-De bántottak téged szavakkal és idegesítetg!
-Tündéri vagy cica de bírj magaddal,leszarom ki mit gondol rólam!-ölel magához.
Csendben ballagtunk tovább.....zavar...zavar valami ami talán lassan szerelem lesz!
Kérlek komizz!😍😍😍😍😍

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now