Sorry I ain't got no money
I'm not trying to be funny but I left it all at home today
You can call me what you wanna I ain't giving you a dollar....
A zene hangosan szól ahogy zakatol a szív és a cigi meg a Vodka szag tölti be az egész helyiséget.
Cigaretta a szájba.Próbálok én közben kijózanodni de nem nagyon sikerül.Magamba szívom az ártalmas füstöt mit sem törődve ezzel.Összesen párszor dohányoztam ezt is belevéve.Mondom én nem akarok 17 évesen elhalálozni.Mondjuk többet ittam valami piát mint vizet ezen a bulin.Mi másért is jók a bulik?
Az anyám Canadában az apám meg valahol a Hotelba.Nyaralunk.
Moon Way vagyok.Régen sokat csufoltak azzal,hogy Mooo mert nem voltam az a túl vékony.Most sem vagyok viszont mivel magas vagyok eloszlik.A szarkasztikám és a felvett bunkó stilusom határtalan...kő szívűnek tetetem magam pedig ez csak álca,hogy megvédjem magam a világtól.
Anyám aszem kurva lett és az apám próbál megnevelni.Nem nagyon sikerül neki.Kint a padon ülve fázni kezdek.Egy fekete cső nadrág és egy kicsit takaró fekete top van rajtam.Mondhatsz kurvának!Úgy igazán leszarom.Göndörkés hajam van és igazán furcsa szemem.
Bevallom voltam már fiúval de az olyan szar volt,hogy csak na....
De persze ebben az volt a rossz,hogy erőszakos volt és én meg nem is igazán akartam,ezért fájt.
Tessék már nem mondhatom,hogy olyan ártatlan vagyok mint egy szent szűz!De attól még én,én vagyok és maradok.
-Moon?-hallom Beb hangját.
-Nem!Szerinted?
-Kérsz?-ül mellém.
-Mi ez?-kérdem.
-Fűves cigi!van kedved?
-Legyen!-egyezek bele.
Első szívás és már most másabb mint a sima cigi.
A kibaszott fesztivál valami kibaszott jó szám szól amit mindenki élvez.Persze,hogy mi is.Főleg bedrogozva.
-Van ötletem!-suttogja a fülembe.
Felveszem az ingemet majd elindulunk egy boltba.Elfogyott a piánk.
-Ez lesz!-hajol be az eladónak.-Ha ingyen oda adod akkor tehetek érted valamit!-kacsint rá.
-Ingyen a tietek!De akkor hátul fizetsz!
-Moon mindjárt jövök Babe!
-Ok!
Sokak szerint Beb rángatott bele minden rosszba.Ki kéne ebből jönni de ha élvezem,hogy most ez van....úgy se törődik velem más.
-Harry éhes vagyok!
-Jó vegyél kaját és menjünk!-oda pillantok és egy igen dögös srác van egy másik fiúval aki a kaját kutatja.
-Mehettek tiétek a pia!-jönnek vissza.Beb meg a srác.
-Köszi!-kacsint Beb.
-Hé!Hány évesek vagytok,hogy ennyi pia kell nektek?-állít meg az a fiú aki most jött be.
-Mi közöd van?Enged el a barátnőm karját!-morogja neki Beb.Mint mondtam már én 17 vagyok Beb meg 18.
-Hol a főnököd?-néz a srácra.
-Itt!-jön ki máshonnan egy férfi.Na most először paráztam be.
-Piát adott ennek a két kislánynak!
-Személyiket hölgyek!
Beb át nyújtotta az ővét.
-Oké te 18 vagy!És te?-néznek rám.Hát én azt nem hoztam...pihenget a Hotel szobába.
-N-nincs itt a személyim!-motyogom.
-Hány éves vagy?-kérdik.
-17.
-Moon húztam!-megy el Beb.
-Mi???Beb ne hagyj itt!-kiáltok de már késő.
-Szépen nézünk ki!Ittas szagod van és nem mellesleg be vagy drogozva!Látszik a szemeden!Hívom a rendőröket,ők meg a szüleidet!-veszi elő a telefonját a főnök vagy tudja a tök ki.
-Semmi közük mit csinálok!!!
-Szerinted mi a jó abba,hogy ilyeneket művelsz?-kérdi a göndör srác.
-És az miért jó,hogy egy kibaszott bajba keversz?
Persze,hogy be kellett mennem az őrsre.
De a faszkalap persze jött velem.Fasz se tudja a nevét....
-Moon!Mit műveltél?Megint ittál igaz???-kérdi apu.
-Aha....
-Szerinted ez jó így?Oda akarsz jutni mint az anyád?Kurva akarsz lenni vagy mi?
-Ahhhh hagyál már!
-Kösz,hogy vigyázott rá!Chris Way vagyok!
-Harry Styles!-ráznak kezet.Apámnak a szava elakad de nem vágom miért.Azután elköszönünk és a Hotelba húzunk.
~
Felveszek egy kék rövid nadrágot meg egy Fuck Fake Friends pólót és leindulok a nap sűtésbe.
Egésznap apámmal veszekszek mert zavarja a cigim meg úgy egészében én.
Mégjobban idegelem.
-Francba!Utállak!!!Hála az égnek,hogy nem az én lányom vagy!Pakolj össsze mész az igazi apádhoz mert én már ezt nem bírom!!-motyogja én meg csak nézek.
Odaad egy papírt.Moon Way
Szülők: MilanWay,Harry Styles....Kérlek komizz!!😍❤️💖
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****