💗2/66💏(befejező rész)

1.2K 50 10
                                    

You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above can separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, you and I

Eltelt egy év és a fiúk éppen a színpadon éneklik a You and I-t.Újra összeálltak egy utolsó előadásra.Én voltam a legboldogabb mikor megtudtam.
-Nagyon szépen köszönjük,hogy itt vagytok nekünk!-mosolygott Louis.
-Igen,ti vagytok az egyik családom!-folytatta Harry.-A másik családom is itt van,A gyönyörű feleségem és a tündér kislányom.-mosolygott.
A fiúk még beszéltek és elénekelték az utolsó dalt.
A koncert végén elmentünk együtt egy nagy sétára.Még világos van így tudtunk még nagyokat beszélni.
-Amikor Moon bekerült az életembe pont nem számítottam arra,hogy ennyire belézúgok.-motyogta Harry mire a fiúk elvigyorodtak ahogy én is.
-Én se gondoltam.-kezdek nevetni.
-Mi se,úgy utáltátok egymást....de nagyon jó,hogy végre együtt vagytok.
-Hát nagyon szeretem az én göndimet.-öleltem meg Hazzt.
-Én is a picim.-puszilta meg a homlokomat.
-Igazából,szerintem nem véletlen jöttetek össze Moonal.Mármint,valahogy ti olyan tökéletesek vgytok egymásnak.Ez így lett el remdelve.-kereste a szavakat Louis.
-Ez egy szép szerelmes történet.-mosolygott Niall.-Valakivel meg kell íratni.
-Niall de bolond vagy!-kezdtem röhögni.
-Fényderülne a szoba titkaitokra.-nevetett fel Zayn is.
-Az nyílt titok,hogy mit csinálunk a szobába.-kezd röhögni Harry mire oldalba böktem.
-Amúy van egy meglepim.-mosolyogtam.
-Micsoda?
-Háááát.....-húztam a szót.-Éhesek vagyunk.-vigyorogtam.
-Mindjárt eszünk kicsim.Mi a meglepi.-jahh nem esett le neki,hogy nem a fiúkra értem,hogy éhesek vagyunk,csak a fiúkon látom a gondolkodó fejet.
-Harry éhesek vagyunk.-tettem a hasamra a kezemet.-Nem a fiúk...hanem én és a baba...-szívtam be alsó ajkam vigyorogva.Harry először csak nézett aztán órisási vigyor ült ki arcára.
-Úristen lesz még egy babánk???-csapta össze a tenyereit.
-Igen!!
-Úristen!!-nézett a srácokra aztán nagy ölelésben törtek ki,engem is oda húztak.
-Akkor most megcsináljátok a One Directiont csak babákból?-nevet Niall.
-Nem rossz ötlet.-pacsizik vele Louis.
-Annyi gyerek nem kell!-néztem nagyot miközben sétálni kezdtünk a naplementében.
-Pedig lehetne,hogy megalkotjuk.-nézett rám Hazz.
-Szeretlek!-csókoltam meg.
-Én is életem!-ölelt magához hosszasan.-Köszönöm,hogy itt vagy nekem.
-Én is köszönöm.-szívtam be illatát.

Ahhww ettől a könyvtől olyan nehezen lehet el búcsúzni.Ez az egyik kedvencem!Nagyon szeretlek babák titeket,köszönöm,hogy olvastok engem és köszönöm,hogy itt vagytok!All the love forever❤️💗

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now