2/49"Ne sírj

990 68 9
                                    

Shawn úgy bánik velem mintha beteg lennék vagy egy öt éves aki nem képes megcsinálni a dolgait.
-Moon hagyd megcsinálom.-mosolyog majd elveszi tőlem a fakanalat és folytatja a főzést.
-Shawn nem vagyok hülye én is meg tudom csinálni.-motyogom.
-Tudom életem de szeretek neked segíteni mindenben.-húz magához.Szorosan ölelem át derekát miközben beszívom az illatát.
-Szeretsz?-kérdem kuncogva.
-Mindennél jobban.-mosolyog.
-Én is téged!-lassan hajol le majd ad egy csókot.
Mosolyogva vállok el tőle majd a nappaliba indulok,hogy lehalkítsam a tvt.
A telefonom közben az asztalon kezd csörögni.
-Ki az?-veszem fel.
-Moon Styles?-szól bele egy ismeretlen hang.
-Öm....Moon way.-motyogom.
-Ohh.....elnézést nem tudtam,szóval Moon kisasszony maga még az érettségie után beadott egy jelentkezési lapot és letette az iskolánkat,nos örömmel értesítem,hogy sikerült!
-De mi?
-A sminkes iskola.-mondja a hölgy a vonal végén.
-Ó,ez remek!Köszönöm!-motyogom bár azt se tudom,hogy mikor mentem ebbe a suliba.
A vonalt bontotta miután elköszönt.Vissza indultam a konyhába ahol Shawn már tiszta kaja szósz volt.
-Ki tört a harmadik világháború?-kuncogok.
-Ki.-vigyorog.
-Képzeld valami iskola hívott, hogy sikerült egy sminkes képesítés vagy mi fene.
-Ja emlékszek....szóval volt egy smink suli és te elvégezted,ennyi.De örülök,hogy sikerült ugyanis szükségem van új sminkesre.-ad egy puszit a számra.
-Igen?-kuncogok.
-Nagyon is....és nekem az én tündérkém kell.-hívja táncba ajkaimat.
~
-Jól vagy?-állok meg a fürdőszoba ajtajában.Shawn vízesen áll egy alsóban miközben a tükörből néz rám.
-Persze,te?
-Jól vagyok.-ölelem át hátulról.
-Moon...-sóhajt.
-Hm?
-Csak....szereted Harryt?
-Miért?
-Csak kérdem.
-Nem tudom,hogy szeressem,nem tudom ki vagyok....szar,hogy nem régiben még én voltam én!Most meg azt se tudom,hogy ki vagyok!!-sírok fel keservesen.
-Ne sírj hercegnő,tudom,hogy ki vagy.A legnagyszerűbb ember vagy a földön.És én nagyon szeretlek téged!-fordul felém teljes testével.
-Köszönöm!-ölelem át.
Nem tudom biztosra,hogy egy nagyszerű ember vagyok....szeretm Shawnt,de valami azt súgja,hogy nem hozzá tartozom.

Shawn elaludt én meg kezemben a latopommal ülök az ágy végében.
Valaminek kell lennie a neten rólam....valami biztos van.
Beírtam a nevem de nem nagyon adott ki semmit.....
És akkor.....
Harry Styles és a felesége autó balesetet szenvedtek.

Kérlek komizz!❤️❤️

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now