Harry
Az ajtóban állva hallgattam ahogy kisírja magát Louis vállán....istenem,hogy lehettem ekkora fasz?
-Loui....-suttogom.
-Elaludt!-motyogja.
-átviszem a szobámba!-emlem fel majd az ajtókat kinyitva megyek át és rakom le az ágyra.
Puszit adok a homlokára majd betakargatom.
Ennek a kislánynak csak szeretet kell,és mindent megfogok tenni ez ügy érdekében.Moon
Miután felkeltem sétálni mentem és meghívtak egy disneyland buliba!Nem 5 éveseknek szervezettbe persze.
-Na elengedsz?-kérdem mosolyogva Harryt.
-Nem.
-Jaj apuci...miért?
-Mert te még kis lány vagy.-ölel magához amit nem igazán tudok hova tenni.-Helyette meg filmezünk!Oksi?-mosolyodik el.-fürdők!-puszil arcon.
Gyorsan felkapok egy szürke farmert meg Harry egyik pulcsiját....szeretem a pulcsijait jó melegen tart!Azután meg a vansom és át libbenek Louishoz.
-Jössz?-kérdi.
-Nem lehet...Hazzuska.-forgatom a szemem.-De mindegy!-legyintek.
-Gyere velem!-kérlel.
-Loui...
-Nincs vita,jössz!!-vigyorog majd motyog valamit a "szitternek"kézen rántva visz el a buliba....
-Igyál.-ad oda valamit.
-Cola?-kérdem.
-Ja az.-nevet fel.Bele iszom,szörnyű íze van.
-Lousi ez nem cola?
-De csak ez zero aminek szar az íze!Húzd le az én kedvemért.-kezembe adja az újabb adagot.Lehúzom....istenem bárcsak Harryvel maradtam volna.
Valami haverjai jönnek Louinak akiknek bemutat és kiderül ők is 1D tagok.
A buli egyre jobb és jobb lett....
-Te baba ülj ide!-húz az ölébe Louis.Niall
Nekem nagyon úgy tűnik Louis rossz hajón evezik....Harry megöli!Hisz mit művel?Az ölébe húzza Moont miután jól leitatta.
-Tessék!-adja a szájába cigijét.Moon meg simán szívja.
Aztán meg Louis lehúzza a szájához és megvsókolja....anyám...
-Ezt enm kéne.-motyogom.
-Mit?-kérdi Liam.
-Csókolózniuk?
-Hát ő dolguk!
-Nem!Haza kell vinni Moont!-motyogom.-Louis elég mert itt baszod meg!-húzom fel az ittas lányt.-Gyere Moon szépen visszaviszlek Harrynek,csak előtte Hollyval rendbeszedetlek!Elviszem a barátnőmhöz aki szépen helyre rakja.
-Cuki ez a lány...de mit keres buliba?
-Louis!-forgatom a szemem.
-Na de viszem Harrynek.
~
Félve kopogok a szobába.
-Igen?-nyit ajtót.
-Aszem ez a tied!-emlem meg az alvó hercegnőt.
-Istenem!Gyere!-veszi el tőlem majd kitárja az ajtót.
Lerakja az ágyra majd elkezdi vetkőztetni.
-Öm....
-Nem fogom ruhástul az ágyba tenni!-magyarázza.-Ki műve?
-Ahh....légyszi ne nyírd ki de Louis!
-És mit csinált vele?
-Az italon kívűl cigi és smaci...
-Smaci?Tehát a szájába turkált?
-Aha...
-Megölöm!-morog.
-Mmm Hallllyy!!-nyújtozkodik neki Moon.
-Itt vagyok cica csicsizz!
-De apuci búj ide!!!
-Mindjárt kicsim!-néz rám.-Kösz Niall!
-Semmi,megyek!
-Ok...szia!
-Szia!Harry
Fhuuuu Louist megölöm....neki miért kell lenyúlni őt?Ő az enyém!
-Gyere máll!!
-Megyek!-bújok be Moonhoz.Szorosan átölelem.
-Várj!-hirtelen elkezd leöltözni,de már amúgy is csak egy top és egy bugyi takarja a testét.
-Kicsi szívem,mit csinálsz?
-Levettem a ruhám!-ekkor hozzám bújik és megérzem csupasz testét....nem mintha zavarna engem ez....csak azért srác vagyok és nekem ez túl intim.
-Nem akarsz felvenni legalább egy pólót?-kérdem de nem jön a válasz.
Ezek szerint nem!
Szenvedhetek.
~
-Ahhh meghalok!Harry...-hallom meg Moon édes hangját mire kinyitom a szemem.
-Hm?
-Meghalok!!Leszakad az agyam meg minden...
-Ezért nem kell bulizni menni.
-Ugye megbocsájtasz?Nem akartam de Louis elrángatott.
-Meglátom!
-Ne már apuci!Bocsáss meg na!-bújt közelebb.
-Okés!-mosolygok.Megnyalja az orrom hegyét majd kikászálódna az ágyból.
-Nincs rajtam ruha!Rajtad sincs?!Ugye mi nem?!!
-Nem!Ne aggódj,csak vetkőzni kezdtél a takaró alatt.
-Huuu oks,öltözök.-magaköré csavarja a takarót majd ruhákkal a kezében inul a fürdőbe.
Közben gyorsan én is felöltözök.Hála az égnek ma megyünk haza így pakolnom is kellett,de ma még Louist is kinyírom!
Így át is indulok hozzá......
Kérlek komizz!❤️❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****