-Szia Harry!
-Ti mégis mit képzeltetek hm? Összebeszéltek a hátam mögött? Hol a francba vagy Tomlinson?-lök arrébb.
-Mi?Nincs ilyenről szó Hazz!
-Ó, dehogynem!- röhög fel gúnyosan.
-Harry!Hallo magad?Miért beszéltünk volna össze??-ekkor Moon lépkedett le.
-Nagyon szarul vagyok....
-Gyere ide babám, majd apuci segít!-felemeli Moont majd az emeleti mosdóba viszi.Utánuk megyek.
Hánytatni kezdi ami sikerül is neki mert Moon azonnal rókázni kezd.
-Most minek hánytatod?-kérdem halkan.
-Nem látod,hogy rosszul van? Így csak jobb lesz!Amúgy is én ismerem Moon testét és,hogy mi a jó neki!
-igen?Még is mondhattad volna,hogy ne engedjük,hogy igyon!Vagy valami...
-Tudjátok nagyon jól,hogy a piát nem nagyon bírja!-fogja a lány haját.
-Most már mindegy....amióta elvetette a gyereket azóta ki fordult önmagából....-motyogom.
-Hát ezt én is észrevettem! Akartam is erről veletek beszélgetni...- sóhajt.
Moonra nézünk aki teljesen kiadta a gyomra tartalmát.
-Apuci megyünk aludni?-kérdi kábán.
-Menjünk babám...- mondja halkan Harry.
-Mikor elalszik, beszélhetünk?- néz rám, mire bólintok.
Harryvel a másik vendég szobába visszük Moont.
Én az ágy szélére ülök,Harry meg befekszik Moonhoz aki azonnal átöleli és nagyon hamar el is alszik.
-Miről akartál beszélni?-kérdem.
-Szerintem menjünk ki!- bújik ki Moonci mellől, aki azonnal nyöszörögni kezd. Odadugok Harry helyére egy párnát.
Amit azonnal átölel.
-Nem tud nélküled aludni?-kezdek nevetni mikor kiérünk a szobából.
-Hát nem. Mindig velem aludt el otthon...- sóhajt.
-Na szóval arról akarok beszélni,hogy Moont egy kicsit vissza kéne tornázni arra a Moonra aki nem dohányzott és nyugodt életet élt. Szeretném,ha segítenél nekem ebben!- néz rám szomorúan.
-Nem dohányzik!Egy szálat se szívott el és nincs cigi szaga.nyugtatom.-De....viszont....tudnod kell róla,hogy lefeküdt Shwanel....-suttogom
-Hogy mi!?- adja ki a magas C-t.
-De Moon totál részeg!Azt se tudja mit beszélt!-mondom de látom ahogy izmai megfeszülnek és belevág egyet a falba.
-Faszom! Hol van a Mendes gyerek? Kiherélem!!!- ordít és kiindul, de visszahúzom.
-Hazz, nyugi! Majd holnap, most inkább hagyjuk aludni Moont!-
-Leszarom Moont!- kiabál.
-Igen???Azt ő is tudja mikor egy hajón a modell csajoddal dugtál ő itt sírt miattad!!-kiabálok már én is.Jogom van megvédeni a barátnőmet.
-Milyen csaj?- néz meglepődve.
-Az a Jennett vagy mi a vezetékneve!Amúgy is leszarom...-morgom.
-Várj! Az Jenner de az a csaj már régi!- motyogja
-Honnan veszed ezt?-kérdi.
-Hát Moon a neten találta...és mondtad anyudat elviszed hajó útra....
-Holly, az photoshop... én is találkoztam vele! De nem tudok mit csinálni! Már mindenki látta...-mondja őszintén.
-Ohhh....-húzom a szám.
-Apuci...-halljuk Moon síró hangját mire bemegyünk.
-Mi a baj babám?- bújik oda hozzá, megfeledkezve arról,hogy lefeküdt Shawnel.
-Rosszat álmodtam!Aztán meg nem voltál itt!-bújik el Harry mellkasában....Moon még egy gyerek és akármennyire mutatja magát felnőttnek ő egy kis lány aki az "apucija"öleésében nyugszik meg...bármilyen furcsa is ez..
-Jólvan babucim, itt vagyok, ha velem vagy akkor nem bánthat senki!- mosolyog.
-Holnap megölöm ezt a Mendes gyereket!- morogja.
-Mit mondasz apuci?- motyog Moon.
-Semmit babám!-mosolyog.
-Csak holnap vér fog folyni...- morog.
Kérlek komizz!😍❤️😍MiaStoran köszi élet😍❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****