20

2.2K 126 21
                                    

Harry

Én nem akartam ezt....nem akartam ennyire azt,hogy ne érezze a törődésemet!
De sajnos nem engedhetem közel.....
Gondolom még aludhat,ha ilyen csönd van a házba.....lesétálok a konyhába.
Az altató kivan rakva....ez egy viszonylag erős altató,mit keres itt?
Mellette egy levél.

Apuci bocsi,hogy turkáltam a cuccod között de fáradt voltam és nem engedted,hogy veled aludjak,nélküled meg nem megy az alvás ezér bevettem az alatatóból....azt írja gyenge és egyszer az áll apám négyet bevett és tök kipihent lett szóval most ezt teszem!Majd a mosást elintézem....és szeretnék veled beszéni valami fontosról!
Xx.M

Na ne.....azonnal szaladni kezdtem fel az emeletre.
-Moon!-kezdtem keltegetni de semmi.
Azonnal a mentőket hívtam.

Behozták és kimosták a gyomrát.Baszki ez miattam van.....tudom,hogy nem tud aludni nélkülem mert szereti,ha ott vagyok mellette.....mekkora egy barom vagyok!
-Mikor lehet bemenni hozzá?-kérdem az orvost.
-Ha felébred!
-Mikor ébred fel?
-Mr.Styles!Egyenlőre nem tudom de kérem most sok dolgom van!-hagy itt.
Hát ez baromi kedves.
~
Egy óra elteltével idegesebb vagxok mint voltam.Nem hívtam senkit.....senkinek nincs köze hozzánk!
-Bemehet!-jön ki egy nővér.
Semmit sem mondok csak beindulok.
-Moon!-mosolygok mikor meglátom,hogy ébren van.
-H-harry...-suttogja.
-Jól vagy tündérkém?-lépek az ágyhoz.
-Uhum,mi történt?
-Kimosták a gyomrod!Túl sok volt az altató....szerencse,hogy kb 5 órakkor vetted be!És reggel 7 órakkor találtalak meg....ha tovább alszom akkor nem élsz...-folynak le sós könnyeim miközben magamhoz ölelem őt.
Nem érdekel semmi most....azt akarom,hogy az ajkai az enyémeken legyen....hirtelen megcsókolom.
Nem szakítja meg...bánnom kéne de semmi ilyen nincs bennem!Moon az enyém nem érdekel ki mit gondol erről.
Csak elmosolyodva néz a szemembe,de hirtelen elkomolyodik.
-F-felhívod Louist?-kérdi.Összeszorítom az állkapcsom de bólintok és kimegyek felhívni.
Hát persze,hogy habozás nélkül jön és egy 5 perc után itt van...
-Moon jól vagy?-öleli át azonnal.
-Jah...-motyogja.Szemforgatva ülök a fotelba.
-Mi történt?
-Csak nem ment az alvás ezért beszedtem altatót....kicsit sokat!-húzza a száját.
-Máskor ne csinálj ilyet!-mondja neki Louis....fhuuu kitekerem már a nyakát....fasznak kell neki apáskodni Moon felett.
-Nem kell felette apáskodni mert az,az én szerepem!-állok fel majd Moon mellé az ágy szélére ülök.
-Jól van Harry,de akkor miért nem figyeltél rá?
-Mert valakire ideges voltam!-morgom.
-Na kire?
-Rád....-vetem oda hanyagul.

Kérlek komizz!!😍❤️☺️👌🏻
Itt még a végén verekedés lesz!

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now