-Shawn....-kapom a szám elé a kezem és hangosan sírni kezdek.
-Tudatni akartam veled.-kezd sírni ő is majd magához ölel.-Szeretlek Moon!Te vagy az első igaz szerelmem és az leszel örökre....de Harry nem mondta el neked...mert..
-Nem érdekel!!!-kiabálom.-Most csak egyedül akarok lenni.-kapom fel a cipőmet és elindultam.
Az eső is eleredt én meg csak szaladtam az egész parkon át....csuron víz lehettem de nekem csak az volt a fejembe,hogy Harry most egy másik nővel van és,hogy még örülhetett is,hogy elvesztettem az emlékeimet...örült!!!
Most legalább új nője van.Annyira fájt legbelül.
-Moon!!-szaladt felém Shawn esernyővel.
Shawn.Shawn az egyetlen aki törödne velem,ha kell,ha nem.
-Shawn!-bújtam azonnal karjaiba.
-Semmi baj édesem.-simogatja a hátam.
-Direkt nem mondta el igaz?
-Nem szívem...nem akarta,hogy megijedj.Aztért mert azt hitted a nevelőapád,nem akart felzaklatni.
-Akkor miért van mással???
-Mert tovább akart lépni....-sóhajt.
-Shawn...-nézek fel rá.
-Hm?
-Ugye te nem hagysz el?
-Sosem foglak elhagyni,csak ha te kéred.-suttogta majd lassan megcsókolt...egy őszinte csók volt egy őszinte fiútól aki nem mást,hanem engem szeret.
Siettünk haza London utcáin.
~
Mikor Shawn elindult az interjúra egyedül maradtam.És a tárcámmal meg a telefonommal indultam meg a városnak.
Kezdet egy csomó minden vissza jönni...az is,hogy szeretek cigizni és,hogy akkor nincs olyan kibaszott fájdalom érzésem.
Vagy ötöt elszívtam míg a hídon sétálgattam fel alá.
Már csak egy kis Vodka hiányzott a készletemből....Harry kibaszott férjem Styles remélem tudod,hogy miattad veszek el minden átkozott percben.
Ő valszeg nem tudja,hogy Shawn elmondta nekem a dolgokat és abban is biztos vagyok,hogy a szőke plasztik cicáját dugja éppen....miközben én meg Londonban vagyok egyedül egy hídon cigivel a kezembe.
Kurvára nem akartam mást csak a karjaiban lenni és csak beszívji az illatát de tudom,hogy ez nem jön össze.
"-Moon minden rendben lesz kicsim."-képzeltem a hangod ahogy ezt suttogod.
Meg azt is elképzeltem,hogy hogyan fogod a kezem...de rájöttem,hogy neki is úgy foghatod.
-Moon!-hallottam magam mögül egy hangot.-Ne törd azon a görényen a fejed.Mi szeretünk.-és akkor azt a négy fiút láttam emg akik az életemet szebbé tették.Kérlek komizz!❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****