4

3.3K 156 13
                                    

-Mész aludni?-kérdi.Késő van de csak fürödni akarok.
-Nem csak lefürdök és jövök!-indulok is meg.
~
-Van 4 jegyem!Gyere már el mert Louis meg Liam se akar!!!-hallok egy másik férfi hangot miközben lefelé tartok.
-Hello!-mosolygok.
-Szia!-néz rám meglepedten a szőke.
-Ő itt moon és ő lehet,hogy a lányom!
-Szép lány!Nem hiszem,hogy a tied.-nevet fel a szőke.
-Moon ő itt az Ír aki nem egy tapír Niall!(XD)
-Nagyon cool!Mire van jegyed?
-Fesztivál.
-Ohhh király én megyek!!!!-kezdek ugrálni.
-Nem!Csak az kéne,hogy ott is ígyál meg ilyenek.
-Légyszi apuci!!Nem fogok rossz lenni!!!!
-Igen apuci hadd jöjjön!!!-vág kis kutya fejet Niall.
-De én is megyek,nem fogod te megrontani Moont.
-Már nem vagyok szűz!-motyogom.Harry csak pislog maga elé.-Nyugi egyszer volt és fájt is szóval nem akarok senkivel úgy lenni!
-Oké....Öm...mikor lesz ez?
-Jövő hét után.
-Nagyon jó!-tapsikoltam.-Na megyek aludni!Jó éjt!-puszilom meg Harry arcát aki meglepődik majd Niallét aki mosolyogva fogadja.

Harry

-Hu haver lerí rólad,hogy reménykedsz,hogy nem ez a kis cukiság a lányod.
-Niall nem tudod milyen kis gonosz néha!Bár tündéri akkor is.-mosolyodom el.
Miután Niall elment sokat gondolkodtam.Ez a lány valami fantasztikus.Leszoktatom a káros dolgairól de most úgy érzem,hogy mikor mellettem van én minden egyes alkalommal drogozom....mintha ő lenne a drog.De ez nem szabad ő csak egy kis lány én meg egy felnőtt férfi vagyok....remélem azért nem a lányom.De,hogy lenne az?Én nem vagyok olyan idős!Minimum 36 kéne legyek hozzá!
De csak 25 lettem!Biztos valami tévedés!
-Harry nem tudok aludni!!!!-hallom meg kiálltását.
Felmegyek hozzá.
-Miért?-kérdem.
-Mer....nem tom!Csinálj valamit uncsizok....-fordul hason az ágyba.
-Olvassak mesét?Azt mondtad nagy lány vagy!-kuncogok.
-Minek mese?Megörültél?
-Oké de le kéne szokni a plüssökről is!Nagy lány vagy!Rémlik?-vigyorgok.
-Mekkora egy szemét vagy!!Kiforgatod a szavaimat!Jobb ha kimész nem kell semmi....-morogja majd elfordul tőlem a másik irányba.
-Jaj ne haragudj már!-mászok be mellé.
-Harry húzz már el....
-Nem...-suttogom kábán.-Meleg van....-motyogom mert általában egy alsóban vagy anélkül alszom és most nagyon fel vagyok öltözve.
Hirtelen megfordul és rám csimpazkodik.Lábait összekulcsolja derekam körül így mégjobban melegítve engem.
-Te kis majom!-kuncogok fel.Kinyújtja a nyelvét és megnyalja az orrom.
-Moon te örült vagy!Mondták már?
-Ja!-nevet fel.
-Hallod nagyon melegem van!
-Vetkőzz le!-ránt vàllat csukott szemmel.
-Ohh azt szeretnéd mi?-vigyorgok.
-leszarom...-morogja.
-Nekem8!-kezdek tényleg leöltözni ami sikerül is.Újra rámcsimpazkodik.
-Megvilágít a hold fény.-simogatom a haját.Így olyan édes.Hirtelen valami olyan dolog történik amire nem számítok....baszki ilyen nincs.....
Kérlek komizz!! 😍😍😍
Szerintetek mi lesz? 😊😊👌🏻❤️💜

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now