Az életem tehát úgy folytatódott,hogy az eltelt hetekben "énekesi karriert"építettünk.
Nehezen...
-Kezd újra Moon!-kiabál rám Peter.
-Okés...-sóhajtom és újra kezdem a dalt.Shawn közben persze a büfében kajál.
Újra kezdem a számot amit kényszerrel megírattak velem,ami amúgy nem lett rossz.
Csak ahogy énekelni kedem Harry jut eszembe...nem véletlen,dal írás közben is ő járt az eszembe.
A dalt egy csomószor fel kellett énekelnek...kezdtem unni az egészet.De nagyon.Én ezt nem szeretem csinálni de rángatnak mint egy babát.
A hajam alja lila lett mert ők azt mondták...fogynom is kellett mert szerintük az ideál az még messze van...ja csak,hogy Baszki már szinte csont vagyok,jó azért távol áll tőlem...de na.
-Jó....pihenj kicsit.-morogja inkább mint kedvesen szólna...de mindegy,miért?Mert Peter egy igazi faszkalap!
-Ügyes vagy!-eszik Shawn.
-Kösz!-mondom érzelemmentesen majd kilépek a folyosóra és a mosdóba menve zárkozóm el.
-Jaj Dan nyugi!-jön ki egy szőke lány és mellette meg egy barna hajú.
-Szia!-mosolyog a szőke.
-Sziasztok.-mosolyodom el halványan.
-Ki vagy?-kérdi a barna hajú lazán.
-Moon Way.
-Hallottam,Shawn csaja!-kacsint a szöszi.-Evelin!-mosolyog.(sorry de Dan és Evelin lesznek"Daniella"De csak mert fav szereplőim)
-Örülök!
-Pedig nem tűnsz boldognak!-állapítja meg Dan...aszem ő Daniella.
-Ja...
-Na mesélj!-huppanak fel mellém a mosdóban lévő pultra.
-Peter a "menedzserem"-mutatok nyuszi füleket.-Egy fasz!Miatta kellett a hajamat ilyenre festeni..és miatta fogyoznom kell,Shawn hagyja neki!Nem számít nekik én mit akarok!
-A szarok!Megyek megverem őket.-áll fel Dan mire Evelin elkapja a csuklóját.
-Mitől fogysz?
-Nemtom' valami ital!
-Muti!
A táskámért nyúlok amit magammal hozok,mivel készen állok,hogy bármikor elhúzzak.-Ez az.-sóhajtva veszem ki a sárga italt.Evelin olvassa a flakont.
-Ez nem fogyaszt!Ebben csak nincs sok kalória,ennyi.
-Ja jó...akkor valószínű a sok saláta!-legyintek.
-Gyere át hozzánk,a mi menedzserünk fain fickó!
-Nem akarok énekes lenni!-kuncogok.-Sose akartam...-vallom be.
De persze Peter bejön és vissza toloncól a studióba.Tipikus.
Megint elpróbtatta velem ezt a dalt amitől már a fejem zsongott és émejegtem is.
-Haza akarok menni!-álltam le a dal közelénél mire mindenki rámpillantott.
-Nem!Felvesszük amíg tökéletes nem lesz!
-De nem vagyok jól....
-Leszarom!Énekelj!-és addig énekeltették velem míg össze nem estem...
Kérlek komizz!❤️❤️❤️❤️
VOUS LISEZ
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****