-Harry jössz??-háta mögött egy igen csinos szőke mű baba közeledett.
-Hát ezt nem hiszem el!!-nevettem fel gúnyosan.-Ki a fasz ez a ringyó???
-Mi?Én ringyó?Te ki vagy?
-Én vagyok a felesége nekem van jogom kérdőre vonni téged!Szóval,ha nem húzol el én most azonnal megfojtalak mert Harry csak az enyém!-kiabálom idegesen.
-Nyugodj már meg Moon.-néz rám Harry kitágult szemekkel.-Csak elhoztam őt egy buliból,ő haveromnak a felesége.-csak néztem magam elé.
-Uhum...bocsi.....
-Majd holnap megbeszélünk mindent de haza kell vinnem.-motyogja Harry.
-Jaaaa ok...-indultam meg Shawn kocsijához.
-Ne hisztizz holdacska...
-Kussolj Styles!-fordulok vissza egy elég szemét tekintettel.Szegény Shawn unhatta már,hogy Harryt szidom egy órája.
-Moon nyugi,holnap beszéltek!
-Nem!Nem fogok vele...fhuuuu a szemétláda...
-Moon...-sóhajt Shawn majd irányt vált.
-Most mit csinálsz?-kérdem tőle kitágult szemekkel.
-Csak maradj csendbe!
-Nem!
Erre megáll és ragasztót elővéve köti össze a kezem miközben vele kiabálok,de a számra is rak.......
~
-Sziaaaa!-vigyorog Shawn Harryre.Hát igen kijött mert Shawn kihívta én meg szépen a kocsiban ültem megkötözve.-Figyelj most itthagyom Moont,ne vedd le a szájáról a tapaszt,jó?
-Mivan?Mit csináltál vele?
-Hát egész út alatt be nem állt a szája...és meguntam,ezért hoztam vissza az asszonyodat na csá!-engem kiszedett a kocsiból és gyorsan elhúzott,még jó,hogy a lábamon megtudtam állni.
-Tudod kicsi szívem elképzeltem már,hogy megkötlek csak nem éppen ilyen helyzetbe.-vigyorog Styles.
Mondanám,hogy ne vigyorogjál de nem tudok beszélni így.
-Elvitte a cica a nyelved szívem?-jön közelebb.-Na nekem ez így nem tetszik...nem látom azt a szép szádat!-veszi le a ragasztót majd hosszasan megcsókol.
-Szeretlek...-suttogom két csók között.
-Nálam jobban nem!-ölel át.
-De!
-Moon vissza rakom a szádra a ragasztót!-nevet fel.
-Jó na...-kuncogok én is.
Kérlek komizz!😍🥂
KAMU SEDANG MEMBACA
Just Your Moon(H.S)
Fiksi Penggemarall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****