Egy furcsa rózsaszín szobában ébredtem.Blah...
Lassan felülök.Már tudom mi volt...elaltattak azzal a valamivel amit a filmekben is használnak a rablók.
-Engedjenek ki!!!!!-dörömbölök hangosan.
Ekkor nyílik az ajtó és maszkban jön be gondolom Ryan de már a nevében sem vagyok biztos...mellette meg kamerával az a csaj.
-Na most szépen engedelmeskedni fogsz!Írunk Stylesnak egy levelet,hogy vegyen meg vagy meghalsz!-mosolyog.
-Ha!Biztos,hogy nem....ti nem tudjátok de úgy is meg fog találni!-összenevetnek én meg futni kezdek de hirtelen elkapja a karomat Ryan és a földre taszít.
-Te hülye kis kurva,azt hitted túl jársz az eszünkön?Tudod mit,J vedd fel szépen ahogy ki kap a kislány és küldd el Stylesnak a szenvedését!-morogja.
-Kérlek hagyj!!!-ordítom ám ekkor az ágyra dob és magának háttal fordít.Az ágyhoz kötik a kezemet,ijedtemben sírni kezdek.
-Veszed?-mire a nő bólint.-Rendben!Moon mondani szeretnél valamit Harrynek?-csak hangosabban kezdek sírni.Harry
-Hol lehet már?-kérdem Louistól idegesen.
-Nyugi bejelentettük a rendőrségen.Minden rendben lesz!
-Remélem!-suttogom.Ekkor csengetnek.Ajtót nyitok és valami doboz hever az ajtó előtt.
-Ez mi?-viszem be Louisnak.
-Nyissuk ki!-ajánlja.Kinyitjuk a dobozt amiben egy CD van.
Berakjuk a lejátszóba.Idegesen túrok a hajamba.
Ekkor egy maszkos csávó bemegy egy szobába....Moon van az ágyon aki hirtelen pattan fel és futna el...de a földre lökik.Aztán meg az ágyra...
-Moon mondani szeretnél valamit Harrynek?-kérdi tőle mire a lány sírni kezd.Elkezdik leöltöztetni...aztán egy vágás és....
-Loui...-nézek a barátomra és fiú létemre is sírni kezdek...Moont éppen az a mocsok sérteeti és megüti.
Megint egy vágás...-Ha akarod a kis kurvát,akkor válaszolj a levélre ami a dobozban van!
Ennyi volt a videó.
Azonnal a levelet kezdtem olvasni.Pénzt akar Moonért,nem baj csak adják vissza.Moon
Felébredtem ismét...nem tettek semmi olyat csak megütöttek ami magyon fájt...a szavaik is fájnak.
-Ó felkelt!-jön be a férfi utána meg a nő.
Nem tudok mozdulni csak fekszek nem értem miért.-Harrynek úgy se kellesz.Vagy érted jön vagy meghalsz ennyi.-csak kimentek.
Kérlek komizz!❤️❤️👏🏻
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****