A Kórházba beérve elmondtam,hogy mi a helyzet és azonnal elirányítottak a szobához.
Persze Moon sikítását száz közül is felismerem.
-Édesem!-szaladok be a szobába.Az ágy szélét szorítja és próbálja elviselni a fájdalmat.
-H-harry...-kezd el sírni.-Úgy Szeretlek sajnálom a tegnapit!
-Semmi baj édes,otthagyom azt a boszorkát...te vagy a legfontosabb meg a kicsi!
-Szülni fogok...nem lehet!Még annyira korai...-kezd jobban rá.
-Baba az orvos meg mondja mi lesz!-fogom a kezét miközben gyengéden meg csókolom.És pont mondatomra az orvos toppan be.
-Jaj ez a baba ki akar jönni....Meg nézem,hogy mennyire tágult aztán megindítom a szülést.-magyarázza és már le is huppan,hogy vizsgálodjon.
-Jó...akkor menjünk szülni!-áll fel.
-Harry nélküled nem fog menni...-kezd jobban rá.Ilyenkor eszembe jut,hogy Moon mennyire gyerek még...de én annyira szeretem,hogy nem érdekel csak ő.
-Megyek szívem.Shawn hol van?-kérdem meg tapintatosan.
-Azt mondta nemsokára ide ér....
-Khm...beszéltél vele?
-Tegnap este...és azt mondta tudja,hogy téged szeretlek és nem áll közénk!-mosolyodik el mire én is.
Betolják a másik szobába nekem meg valami zöld cuccot adnak.Gemma,anya,apa,a mostoha apa,Louis,Liam,Niall,Zayn?!,Shawn,James(cordan),Jimmy....de még a sofőr és a menedzserem is,sőt Simon és Paul is éppen most toppantak be.Így ennyien.
-Skacok!-lepődöm meg.
-Nah szülünk?-mosolyognak.
-Igen...én bemegyek,oké?
Beöltöztem és bementem.
-Hazz...-liheg miközben mondják,hogy nyomjon.
-Semmi baj szívem itt vagyok!-fogom meg a kezét.Nagyjából így született meg az én kislányom.
Aki nagyon icike picike de a legszebb a földön.
Azonnal inkubátorba rakták így meg sem foghattam ami nagyon fájt.
Moont teljesen kimerülve tolták a szobájába ahol azonnal elaludt.Megértem,ezt minden férfi megérti,hiszen kinyomni egy babát nem épp egyszerű.
-Akkor mi haz megyünk!-mondja majdnem mindenki kivéve:Anya,mostoha apa,Apa,Niall,Louis,Liam,Shawn.
-Menjetek csak,de ti is.-nézek a többiekre.Shawn elég elkenődve bólint.Ahhjj sajnálom...de mit tegyek?Aszem kell beszélni vele.
-Shawn beszélhetnénk?-kérdem és kifelé biccentek.Utánam jön és kinnt a hátsó kert szerűségben beszélni kezdünk.
-Shawn...szeretem Moont...ezt te is tudod!Nagyon sajnálom,hogy ez most így történt,de találsz majd egy lányt aki majd őszintén szeretni fog téged.Hidd el,jó arc vagy,emiatt ne aggódj!-veregetem meg a vállát.
-Kösz Harry...és én sajnálom,lenyultam a kezedről akkor Moont...most jobb,ha megyek!És Gratulálok nektek.-mosolyog majd elmegy.
Vissza megyek de anyu még itt van.
-Anyuci el mehetsz.-ölelem át.
-Jót mondtál neki!-mosolyog.
-Hm?
-Hallottam...amit Shawnel beszéltél,ez igazán felnőttes volt.Ahhjj igazán felnőttél már gyermeked is van...végre van unokám!-mosolyog.
-Igen.-vigyorgok.Már csak Sandrával kell beszélni....huuu ez nehéz lesz.
Kérlek komizz!❤️😍☺️👏🏻
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****