A srácok haza hoztak de ők elmentek.
Felmegyek a szobámba és azonnal levetkőztem,kibaszott meleg van és a fasz kivan már ezzel!
Konkrétan ismét csak egy bugyiban vagyok de kit érdekel?Harryt csak nem zavarja!Most nem előtte öltöztem.
Azért egy melltartót felkapva kezdek lerohanni a lépcsőn.Hirtelen ugrok le az utolsó fokról és véletlen neki ütközök a meglepődött Harrynek,én elesek ő meg csak bámul.
-Segítesz??-nyújtom a kezem.Felhúz és még mindig bánul.
-Harry ne nézz már ennyire baszki!
-Ne beszélj csúnyán baszki!-motyogja gúnnyal.
-Ohhh apuci nem tán tudsz csúnyán beszélni??!!-vigyorgok.
-Inkább öltözz fel,direkt előttem meztelenkedsz?
-Harry basszus melegem van mit nyavajogsz?És te beszélsz amikor egy törölközőben voltál?
-De az más!
-Nem az!-ekkor fogott valami táv irányító cuccot és megnyomott egy gombot.
-Na most öltözz fel!-motyogja dühösen.Hidegebb is lesz tehát benyomta a légkondit!
Bemegyek a szobájába és felkapom az egyik pólóját.
Azután újra lemegyek és a kanapéra telepszek egy üveg fagyival.Leül mellém és együtt nézzük a tvt.
Hallom ahogy csöngetnek és Harry szalad ajtót nyitni.Az a ribanc jön aki volt.Nem hiszem el,hogy ennek a szőke faszopó kurvák jönnek be....blahhh....
-Szia!-vigyorog.
-Csókolom!-vigyorgok köcsögül.
-Tegezz!Nem vagyok olyan öreg.-kuncog.
-De apuci azt mondta akit nem ismerek ne tegezzem....szóval srry bitch!-rántok vállat.Az álla a földet veregeti,Harry vissza jön és nézi,hogy mennyire nagy a csend.
-Öm.....gáz van?
-Nem!-mosolyog a kurva.
-Ahhhhhh még mindig melegem van!-le is veszem a pólót és elterülök a kanapén.
-Moon mondtam,hogy öltözz fel!
-Akkor minek kapcsoltad ki azt a szart?
-Ne beszélj csúnyán mert kimosom a kis szádat!-motyogja higgadtan.
-Nyugodtan!-állok fel és a szobámba készülök.Be is megyek de meghallom Harryke lépteit.
-Mi a fasz bajod van?
-Utálom ezt a ringyót.....-morgom.
-Miért?
-Mert!!!!
-Féltékeny vagy?-vigyorodik el.
-Mi a picsára?
-Esetleg,hogy vele vagyok....
-Harry.....basszus rémlik,hogy lehet,hogy az apám vagy?
-Jaj cica tuti,hogy nem vagyok az apád!25 éves vagyok.....szerinted hány évesen kellett szexeljek ahoz,hogy te megfoganj?
-Nem tom....nem vagyok jó matekból,de várj...25?Minimum gondoltalak 31 évesnek csak abból az okból mivel lehet,hogy az "apám" vagy!
-Hát kicsim 25 vagyok!-motyogja mosolyogva.
-mintha örülnél neki!Csak ne reménykedj abban,hogy ha nem vagyok a gyereked akkor majd azt teszel velem amit akarsz!
-Miért?-kezd felém közelíteni mire én hátrálok.-Na mivan cicuska?Nem tán félsz apucitól?-a falnak ütközök míg ő megtámasztja a kezeit a fejem mellett.
-É-én....-belenézek smarag zöld szemeibe és teljesen el gyengülnek a lábaim.Csak nézem ahogy engem pásztáz szemeivel.....végig simít egyik kezével a karomon kicsit túl közel a mellemen de közelsége túl jó érzést ad nekem.A fülemhez hajol mire szapora lesz a levegő vételem.
-Tetszik kicsi lány?-kezdi a hasam simogatni.
-F-fejezd be Harry!
-Tudom hogy tetszik.....oda vagy értem!-sóhajt mosolygós hangal majd könyedén kimegy....Aztakurvaegetverosmindenit.....
Kérlek komizz!!😍💖🦄❤️😌💜👌🏻👌🏻🌈🌈
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****