2/36

1.3K 84 14
                                    

-Ezek az első tünetek...ha később jelentkezik ilyen akkor irok rá gyógyszert.-magyarázza az orvos.
-Értem...-suttogom letörten.-Most mi lesz?-kérdem elkeseredve.
-Várunk.

Sose gondoltam,hogy Harrynek egyszer baja lesz,vagy,hogy egyszer egyáltalán odajutunk,hogy mi együtt legyünk.
Otthon Darcyval leült a tv elé,én meg csak néztem őket,hiszen most még jól van...de később lehet,hogy rosszul lesz.
-Min gondolkozól?-észre se vettem,hogy előttem van.
-Semmi,szeretlek!-ölelem meg.
-Én is kicsim.-mosolyodik el.Hosszasan átölelem.Sose akarnám,hogy valami baja legyen.
Hirtelen a hosszas ölelkezésünk acsengő zavarta meg.Szemforgatással mentem ajtót nyitni addig meg Harry felment lerakni Darcyt,mert közben elaludt.
-Igen?-nyitom ki,egy idősebb fiú áll az ajtóban de én egyáltalán nem ismerem.
-Harry nem mondta,hogy van házvezető nő.-nevet majd konkrétan félre lök és bemegy.
Csak nézek a pasi után...bezárom azajtótéd én is megyek.
-Daren!-pacsizik le vele Harry.
-Nem mondtad,hogy kis korú dolgozik neked./kezd nevetni.
-Daren...ő a feleségem!-húz magához Harry.
-Neee!!!-kezd hangosan röhögni.-Te nem vagy semmi ember!Na mindegy.Daren vagyok!-nyújtja a kezét.
-Én meg Moon!
-Örvendek,na de Harry akkor jössz este?Lambert már rád vár kb egy órája!
-Megyek...indulunk most?-konkrétan semmit sem értettem.
-Igen.
-Szívem ma mennem kell estére egy megbeszélésre a bandával kapcsolatban.Remélem nem baj.
-Nem.-mosolygok.
-Rendben...akkor indulunk.-ad egy puszit majd elindulnak.
Hát nekem ez a Daren nem annyira szimpatikus...de remélem nem viszi bele Harryt valamibe.

A későbbi órákban Harryre vártam...de mikor valaki kopogott kissé beparáztam.
Lassan kinyitottam az ajtót.
-Daren?-nézek meglepetten.-Harry?
-Harry majd jön...-vigyorog.
-De te miért vagy itt?
-Moon...szerinted miért?-nevet fel majd engem betolva jön be ő is.
-Eressz el!!-kiabálok mikor lefog,meguntam,hogy tárgynak használnak....folyton annak használtak...
-maradj csendben!!-lök a földre.
-Mi folyik itt???-látom meg Anne ideges arcát.

Kérlek komizz!❤️❤️
És bocsánat,hogy ritkán vagyok meg az is,hogy ritkán olvasom harryMy_lover,BuKoTt-aNgYaL Ladybady a könyveiteket csak elveszi az energiám a gimi.
Szeretlek titeket❤️

Just Your Moon(H.S)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora