Én egyszerűen csak sokkot kaptam.
-Most csak viccelsz,ugye?-kezdek nevetni de ő nagyon is komolyan néz rám.
-Nem!Tényleg Szeretlek!Tudom kissé sok év van közöttünk de ez engem nem érdekel!
-Huuuu......
-Hagyom,hogy átgondold....De én szeretném ha velem lennél!-mosolyog majd lassan közelít puszit adva a számra,elfogadom és még utána is kapok.
-Mohóm!-ad még egy csókot.
-Tényleg szeretsz?-kérdem nyakát ölelve.
-Nagyon!
-És nem zavar,hogy nem vagyok szuper modell alkatú?És a korom sem?
-Nem,tudod nem csak szép vagy!De okos és eszméletlen jó humorú,nekem ez számít....hogy te ki vagy!Nem az,hogy vékony legyél....nekem csak te kellesz!-vigyorog.
-Cuki vagy Louis!-ölelem át.
Nyakamba puszil mire kiráz a hideg.
Louis annyira édes....egyenlőre az rebeg a szemem előtt,hogy Harry mit reagálna de nem közömbös Louis.
Haza visz.Harry már az ajtóban felhúzott szemöldökkel áll.
-Szia apuci!-vigyorgok rá amolyan"Na mi van hapsikám megelpődtél,mi?"fejjel.
-Moon!Mit is keresel te Louissal?-kérdi mire Louisra nézek.
-Szokd meg,hogy vele leszek apuci mert Louissal járunk,ha tetszik,ha nem!-nyomtam meg a szavaim.
-Hogy mi van?-kérdi.
-Jól hallod tata!Na most megyek kajálni,Louis jössz?
-Nem cica menj csak!-kacsint.-Szia Harry,Moonci!-küld levegő puszit majd elhajt.
-Mi a faszt képzelsz?Biztos,hogy nem lehetsz együtt vele!-magyarázza.
-Dehogy nem!Maradj nyugton....-forgatom a szemem és bemegyek a konyhába.
Veszek ki meleg szendvicsnek valót és csinálni kezdem.
-Miért vagy ilyen?-húz magához gyengéden Harry.
-Semmilyen nem vagyok Hazz!Kérsz?
-Együnk együtt!-mosolyog majd beáll segíteni.Minek vagy ilyen kedves Harryke??Ahhh kikészít néha...
Megcsináltuk a szendvicseket majd leültünk enni.
Valaki kopogott és Harry ugrott.Ki az?Szerintetek?A kurvája....Ők tényleg eltudják rontani a kedved....
Én:Louiskám told ide a lányokat megszégyenítő segged!😂❤️👊🏻
Louis:??😂😂Beismered,hogy jó a seggem,mi?😏😏
Én:Igen!Gyere és nézzünk valamit mert unatkozok!☹️☹️
Louis:Indulok!Vigyek kaját?
Én:Felhízlalnál mégjobban?Igen!😂😂❤️
Louis:😏😉😉❤️😍Egy horror megy épp a tvbe amit Harryék röhögve néznek de hirtelen csengetnek mire felsíktok.
A kis kurva nevetni kezd mint egy ló.
-Dir olyan vagy mint egy ló!-nézek rá lesajnalóan.
Kinyitom az ajtót és Louis áll ott mire nyakába ugrok.
-Mi a baj?-suttogja a fülembe.
-Ki nevetett Harry ribije mert Horrort néznek én meg megijedtem mert hirtelen csengettél!-kezdek pityeregni.
-Jaj ne sírj törpe!-húz még jobban magához.
-Ki az?-jön ki Harry.-Miért sírsz pici szívem?-kérdi Harry komolyan.
-Hagyjál!-folytatom a kis lányosságom és minnél jobban Louisba bújok.
Felmegyünk a szobámba és berakunk egy romantikus filmet miközben kajálunk.Már most nem bírom megenni így Louis betolja helyettem a kaját.
-Kérdezhetek valamit?-néz rám.
-Persze!
-Nem zavar ugye,hogy apa vagyok?-kérdi őszintén.
-Nem,miért zavarna?Szeretem Freddiet!-mosolygok majd hozzá bújok.
-Köszönöm!-néz rám mosolyogva.
-Mit?
-Hogy ilyen elfogadó vagy!
-tudod engem mindig nehezen fogadtak el!Nem én leszek aki majd mások felett ítélkezik!-mosolygok.
-Jó ember vagy Moon!Megérdemled azt amire vágysz!-puszilja meg az arcom.
Ohh Louis sajnos nem mindent kaphatunk meg amit akarunk.
Ő elaldut én meg a tvt kikapcsolva hajtottam fejem mellkasára.
Ekkor Harry nevetését meg annak a nőét hallom.....még az is hallatszik ahogy egymás szájába vannak.
Nem is kontrázom ezek után milyen hangok jöttek.
Szomorú lettem....Harry nemrég még engem akart maga mellett....azt akarta,hogy szeressem!Ezek szerint ez nem volt olyan komoly.
-Min gondolkozol?-hallom meg Louis hangját.
-Semmin....-sóhajtok.
-Szép vagy Moon,Alegszebb!-hajol ajkaimra.Nem olyan mint Harry csókja...de jó!Egyáltalán miért hasonlítom Harryhez.
-Ezek nagyon hangosak!-forgatja a szemét Louis.
-Kapják be....-fordulok a hátamra.
-Szerintem biztos bekapja Harrynek!-nevet fel.
-Ugye te nem vagy ilyen?
-Dehogy is!Ha nem akarod nem kell majd ha készen állsz!Nekem öröm,ha velem vagy!
-Jaj Lou!-ölelem át és kissé rá is fekszek.
~H-harry ahhhh!!-haljjuk ezt mire párnába rejtem fejem.
~
Reggel lassan kinyitom a szemem.Louis még alszik így kimászok az ágyból és kimegyek a szobámból.
-Jó reggelt Moonci!-kacsint.
-Jó,mi?Egész este dugtál egy kacsát?
-Nem....miért szeretnéd,hogy téged dugjalak mi?-jön közelebb.
-Ha....nagyon elhiszed!-forgatom a szemem karba tett kézzel.
-Igen?-présel a falnak mire fel gyorsul a szívem.Elpirulok és a földet kezdem kémlelni.-Nézz a szemembe picinyem!-emeli meg az állam.Ajkaimra tapad és a melleim kezdi markolászni de leszedem a kezeit és erősen pofon vágom.
-Tudod kivel szórakozzál!-szaladok be a szobámba és bevágom az ajtót,jó hangosan hadd hallja mennyire dühöse vagyok.Kérlek komizz!😍❤️😍❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****