Azon a napon,abban az órában,egy autó nekünk jött....
~
-Félek...-sírok fel keservesen Louis vállán miközben Harryt vizsgálják.Darcynak és nekem nem lett bajunk,de Harry eléggé komolyan megsérült.
Bevágta a fejét és már a harmadik napja,hogy a Kórházat járjuk.
Niall a gyereket fogja én meg csak várok.
Mikor a doki kijön felsóhajtok és oda megyek.
-Mr.Styles eléggé bevágta a fejét ami később befojásolhatja egyes dolgait az életében!Figyelni kell folyamatosan nehogy Biploriás zavarok merüljenek fel.-magyarázza.Tudom milyen betegség mert hallottam róla...de,hogy Harrynek valami ilyen baja legyen...az borzasztó.
Niallék vittek minket haza.Minden túl csendes volt.Otthon Harry és Darcy ültek kinnt a kertben én meg figyeltem őket.Most minden nyugodt...de mi van ha baj lesz?És ha nemsokára mély depresszióban lesz?
Észre sem veszem,hogy felém közeledik miközben mosolyog.
-Ne aggódj Moon,nem lesz semmi baj!-ölel magához.
-Csak félek...-rejtem mellkasába arcom.
-Nem kell szívem!-mosolyodik el.Ekkor olyan megnyugvás szállt rám...de csak pár hónap múlva jött a baj....8 hónap múlva;Kedd 18:35
-Szia szívem!-mosolygok Harryre.
-Szia...-sóhajt majd ad egy csókot.
-Baj van szívem?-igazából bejöttem hozzá a studióba.Csak megrázza a fejét.
-Harry...beszéljük meg ha baj van!-mosolygok rá biztatóan.
-Moon nem kell mindig mindent megbeszélnünk!-csattan fel.Riadtan nézek rá.
-Akkor ne...-suttogom.
-Mindig csak meg akarod beszélni a dolgokat!Jössz a faszságokkal meg a családi hülyeséggel....-folytatja.
-Harry én csak meg akartalak hallgatni...-hajtom le a fejem.
-Én meg abba akarom hagyni a kurva zenélést mert semmi sem megy!Utálom ezt az egészet....
-Mi?-remeg meg a hangom.
-Jól hallod!Elegem van,hogy nincs időm semmire mert a sok kurva koncert elveszi az időm...abbahagyom.
-De Harry ez az életed!
-Nem!Az egyetlen életem az a gyerekem akivel nem tudok lenni...meg te...-teszi hozzá.
-Ohh...
-Moon te meg Darc vagytok a fontosak!
-Rendben...-suttogom.
-Gyere ide.-húz magához.-Szeretlek...ezért akarom abbahagyni!
-Miattunk nem kell abbahagynod.
-De elegem van ebből...nincs vita.-mondja.Hagyom de nagyon más...tegnap nem volt ilyen.
Ha nem beszélek az orvossal szerintem én örülök bele,hogy mi baja.
Kérlek komizz!
Tegnap este akartam feltenni de elaludtam😂😂❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****