25

2K 123 19
                                    

Nem törődött velem ezek után....össze jött valami nővel.
Egy hete vesztünk össze de azóta se állunk szóba egymással.
Folyton hányok és meg sem kérdezi,hogy jól vagy,vagy valami.Nem foglalkozik velem se a babával....Louis meg nem tud semmiről.

A konyhába megyek le inni mert rohadtúl rosszul vagyok.
Véletlen neki megyek Harrynek,tényleg nem direkt.
-Nézz már a szemed elé!Talán vak vagy?-kezd velem kiabálni.
Könnyeimet visszatartva megyek fel a szobámba és inkább meg sem szólalok.
Aztán hányni megyek mert annyira szarul vagyok,hogy folyton csak hányok.
A wc mellett ülve sírdogálok.
Feltápászkodok és gyorsan átöltözök,össze is pakolok majd egy taxit hívok.
Mikor ideér leindulok.Harry az új csajával a kanapén röhögcsél.
-Hova mész?-kérdi érzelemmentesen.
Nem szólok csak kilépek a házból.

-El akarod vetetni?-kérdi a doki.
-Igen...-folyik le egy könnycsepp.-Nézze a gyámom a papírt nem tudja alá írni!De kérem tegye meg....
-Jó!De csak azért mert látom ki vagy!Nos....azért ez nem megy ilyen könnyen szóval most menj haza és holnap gyere vissza!
-Rendben!-bólintok.

Másnap megtörténik....szomorú vagyok de én már csak ez vagyok.
Harry fel sem hív,hogy hol vagyok....hogy nem megyek haza.Bennt tartanak a Kórházban így itt kell legyek most....

Mikor haza érek a házban túl nagy csend van.Délután van,miért van csend?
-Á!Na nem tán drogozni vagy piázni voltál,hogy nem jöttél haza?Belőled mindkettőt kinézem!-jön le a lépcsőn Harry és gúnyosan intézi hozzám a szavakat.
-Nem....-sóhajtok majd a lépcsőn akarok felmenni de elém áll és nem engedi.
-Hol voltál?
-Kórházba.-motyogo.
-Minek?-nevet fel gúnyosan.
-Elvetettem a gyereket!-nézek a szemébe,sokkját kihasználva indulok meg a lépcsőn.
A szobámba megyek majd leülök az ágyamra.
-Mit csináltál?-jön be ideg beteg módjára.
-Elvetettem....-hajtom le a fejem miközben könnyeim gördülnek le arcomról.
-Hogy képzelted ezt?-karomat fogva húz erősen magához.
-Nem foglalkoztál se velem se vele!Mit tehettem volna?-sírtam fel.Keze erősen csattan az arcomon annyira,hogy az ágyra esek...ő meg kimegy.
Az összes szeretetem a félelem vette át....
Annyira megütött,hogy vérezni kezd az orrom.
Bemegyek a mosdóba és egy tampont az orromba dugok.
A tükörbe nézek és csak egy össze tört lányt látok....
Nem vagyok képes Harrynél maradni...unom ezt...mi lesz ezután?Megerőszakol?
Összepakolok és leindulok.
-Hova?-áll elém.
-Messzire....
-Nem,mész szépen a szobádba fel!
-Nem.-Suttogom.
-Mit mondtál?
-Nem!-nézek a szemébe.
-Akkor így mondom!Takaordj fel a kibaszott szobádba mert olyat teszek amit kurvára megbánsz kis anyám!-kezd újra kiabálni.
Újra felmegyek és csak újra sírni kezdek.
Vágdosni kezdem magam ahogy régen is tettem....ez a fájdalom jobb mint a szívem fájdalma...

Kérlek komizz!!
És arra gondoltam,hogy már második évadba folytatnám!😊😍mit szóltok?

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now