Pár nap alatt Louissal úgy össze szoktunk mintha már vagy 1 éve járnánk.
Harry meg mint egy szellem ritkán látni.
-Mit csináljunk később?-kérdi Louis.
-Nem tudom!-Kuncogok.
-Nekem lenne ötletem!-kacsint.
-Gondolom....-vigyorodok el.
-Jah....-puszil a fülem mögé.Ajtó csapodás és Harry jelenik meg.
-Sztok!-motyogja,látszik rajta,hogy ittas!
-Harry,ittál?-állok fel és oda megyek hozzá.
-Nem!De Niall jön értünk tudod fesztivál!-magyaráz miközben Louist hívják.
-Ma lefújva a program...sajnálom de Freddievel gond van a bölcsiben!De holnap elmehetnénk a parta együtt!Na?
-Tökéletes,És a kis pamacs vigyázzon magára!-kacsintok majd egy hosszú csókot nyomva Louis arcára kísérem ki.
Felszaladok átöltözni mert kiment a fejemből a fesztivál.
Felveszek egy fekete farmert....mindig a fekete!Meg egy színesebb topot.
-Kész vagy?-nyitok be Harry szobájába.Olyan édesen néz rám mint egy kis fiú.
-Jah!-jön elém.-Csini vagy!-sóhajt.
-Köszi!Te is jól nézel ki!
-Kösz...-mosolyodik el majd lehajtja a fejét.Beszarás Styles elpirult!?!
-Na húzzunk mielőtt mégjobban zavarba hozlak!-kacsintok majd lemegyek a lépcsőn.
Niall megérkezik a barátnőjével Hollyval aki az autóban a hajam picit jobban megcsinálja a hajam meg az arcomon a sminket.
-Köszi bae!-mosolygok rá.
-Sisek vagyunk!-öklözünk.
Megérkezve leprakolunk és beindulunk.
Sok lány Harry köré mászik aki ezt élvezve nézi.....fhuuuu a szemét állat!Na nem baj megszívod!
-Apuci,gyere már ígérted,hogy veszünk valamit anyunak is!-mosolygok rá ördögien.
-Mi?Nős vagy és van egy lányod?-kérdi egy csak aki ezek szerint nem ismerte fel kivel dumál.
-Jah!Szóval tiplizz kis anyám!-hajtom el majd Harryt végig ráncigálom Niallékhet.
-Figyelj Moonci szívem...ha Louissal vagy,akkor minek vagy te féltékeny?Közöd sincs kivel vagyok!-magyarázza idegesen.
-Ha....csak nem akarom leizél Nialléket a szar magaviseleteddel amit mostanában mutatsz!
-Jaa persze!-forgatja a szemét.-Csak valld be,hogy mennyire szerelmes vagy belém!
-Nem vagyok!
-Elég,Húzzunk inni!-Hollyval töményen italozni kezdek mit sem érdekelve Harry szava aki ugyanezt csinálja Niallel.
Talán azért leállhatnánk de Harryvel egymás szemébe nézve versengünk ki bír többet inni.
~
-Ezaz!!!-ugrálok Hollyn miközben hangosan megy a zene.Ki hinné?
-Nyugi már!Anyám úgy leitta magát,hogy csak na!
-Ne mondd!Harold is!-forgatja a szemét Niall.
Kedvenc zeném jön.Niallék kicsit előrébb mennek.
I've been reading books of old
The legends and the myths
Achilles and his gold
Hercules and his gifts
Spiderman's control
And Batman with his fists
And clearly I don't see myself upon that list
But she said, where'd you wanna go?
How much you wanna risk?
I'm not looking for somebody
With some superhuman gifts
Some superhero
Some fairytale bliss
Just something I can turn to
Somebody I can kissÉneklem hangosan (somebody i can kiss) de nem számítok arra,hogy Harry könnyedén megcsókol.
Már csak azt veszem észre,hogy a szállodába vagyunk ahol megszálltunk és vadul csókolózunk miközben egymás ruháját vesszük le.......
~
-Nem tudhatja meg....-hallom Holly hangját.
-Ahhh....-próbálom kinyitni a szemem de annyira fáj a fejem,hogy nem megy.
-Nyugi cicu!-mosolygós hangján Niallt hallom.
-Mi történt este?-kérdem.
-Öm....leittad magad és idehoztunk Niallel!Ne aggódj én leöltöztettelek de csak fehérneműbe mert meleg is volt meg ittas is voltál!-magyarázza feszülten.
-Ahh nem baj!-legyintek.-Harry?
-Harry??-nevetnek fel.-Öm...hol lenne?!-nevetnek röhejesen.-A szobájaban van!Ott kell lennie!Nem?De!De....-Niall és Holly annyira ki-be baszott fura,hogy na...
-Persze!-nézek összeráncolt szemöldökkel.-Öm...Louist megkérem jöjjön értem,ma úgy is Freddievel meg vele lesz közös program!-mosolygok.
-Szerted Louist?
-Persze,hogy szeretem!-mosolygok mint egy piros alma.
-Akkor jó!Öm....na öltözz!
Gyorsan tettem amit Nialler mondott majd felhívtam Louist.
Összepakolok majd kiindulok a folyosón.Belépek a liftbe.Hirtelen Harry még beszalad.
-Szia!-moytogja.
-Szia!-mosolygok rá.
-Louissal leszel?
-Igen!
-Rendben,azért este siess haza vagy,ha ott alszol akkor írj üzit!-magyarázza.
-Oksi,na megyek!-szállok ki majd egy szia kíséretében távozok.
Beszállok hátra pamacs mellé és indulunk is.
Kérlek komizz!!😍❤️
Mintörténhetett este?😍😍❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****