-Mi van?-néz nagyot Louiska....
-Igen...elloptad tőlem őt!-mutatok Moonra.-És nagyon jól tudtad,hogy akarom Moont de te elbasztad nekem direkt!
-Tudod mikor volt a tiéd....-morogja.-Még is velem feküdt le!!
-Oh hát azt kötve hiszem!-igen....ugyanis velem előbb volt mikor úgy bebasztunk.
-Miről beszélsz?-kérdi Louis.
-Arról,hogy nem neked nyögte át egy fél éjszaka a neved,hanem nekem!-nézek lányra aki megszeppenve néz.
-Tessék Harry te nyertél,megint.....mint mindig mindenben!Örülsz?-szorítja ökölbe a kezét.
-Milyen mindenben Louis?Te mindig olyan boldog vagy és mindent fél vállról veszel....és még is jó vagy!
-De csaj ügyben a lábaid előtt hevernek a lányok!-motyogja.
-Kit érdekelnek a lányok?Engem csak Moon érdekel!-adom ki magamból.
-Engem is Moon érdekel!
-Elegem van!Menjetek ki mindketten!!-kezd sírni Moon mire a szívem szakad meg.
-Ne sírj hercegnő!-lépek oda hozzá de ő csak elfordul.
-Moon...-próbálkozik Louis de ugyanez lesz a vége.
-Nem akartalak titeket összeugrasztani!-sír fel.-Csak én nem tudom mit tegyek....szeretlek titeket de nem merek elmondani semmit!-kezd jobban zokogni.
-Kit szeretsz jobban?-kérdi Louis mire bennem az ütő is megáll.
-Most menjetek ki...-hajtja le a fejét.Kimegyünk és kint leülünk.
-Louis...-suttogom.
-Hm?
-Úgy meg akartalak verni!-kuncogok fel.
-Kösz!-kezd nevetni.
-Figyelj....szerintem a legjobb az lesz,ha mindketten leszállunk Moonról és hagyjuk egy kicsit.
-Arra érted,hogy akkor szakítsak?
-Igen....tudom,hogy szereted,de ő engem is szeret és téged is....most meg nem meri elmondani kit jobban!
-Akkor hagyjuk őt dönteni!Úgy is menni kell neked L.A-be meg nekem is,őt meg itthagyjuk és megnézzuk ki hiányzik neki jobban!-ötletel.
-Rendben!-fogok vele kezet.-De ha engem választ nem fogsz rá haragudni és rám sem!
-Nem fogok,De akkor te se!-bólintok.
Mindennek ellenére,remélem engem választ,belehalok ha nem!
Kérlek komizz!!
Kövi ma!💋💋🔐❤️👩⚖️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****