Ugyanott voltam...ahol a partszakad.Már kezdtem abban a hitben élni,hogy már semmi nem lesz jó,de akkor.
-Mr.Styles állapota javult.-mosolyog a doki.-Haza mehetnek,hívom ha gond van.-motyogja.
-Gyere szívem menjünk!-fogja meg Shawn a kezemet.
-Nem,én maradok!Te menj haza és pihenj majd később vissza jössz!-Adok egy gyors csókot a szájára és már megy is.
Bemegyek Harry szobájába mivel a nővérke beenged.
-Harry ugye tudod,hogy bármi történt mindig itt leszek neked?-fogom meg a kezét...a gép jobban pityogni kezd.Azt hiszem az a monitor a szívét mutatja és azért pityog jobban mert megfogtam a kezét.
A táskámban lapuló könyvet előveszem és olvasni kezdem.
A gyér lámpa fénye világítja meg csak a szobát.Eddig nem mondtam de van olvasó szemüvegem...szóval mivel senki nem látja felveszem és úgy olvasok tovább.
Sokat olvashattam mert észre sem veszem,hogy pirkad.
Harry még mindig alszik.Olyan békés így.Közelebb húzom hozzá a székem.Összekulcsolom ujjainkat és ráhajtom a fejem vállára.
-Szeretlek Harry...-suttogom.
Hirtelen találom magam az álmok világában.
🔮🔮🔮🔮
-Khm....-köszörüli meg valaki a torkát,lassan nyitom ki a szemeimet.Sandra áll előttem gömbölyödő hassal.-Hát te?-kérdi kissé megvetve,nos ő sem ilyen volt.
-Már rég itt vagyok.-suttogom Harry kezét elengedve.
-Uhum...engem is hívtak,de mondták minden oké ezért gondoltam ráérek!-legyint és a másik székbe ül....komolyan?Neki ennyit jelent Harry?
-Jobban is tisztelhetnéd őt...-hajtom le a fejemet.
-Mire célzol?-kérdi gúnyosan felnevetve.
-Hogy nem érdemled meg őt!-pillantok Harryre.
-Moon....tudod...-kezdi.-Te egy buta 18 éves kis csitri vagy...akinek azért nagy a szája max mert többször dugták meg mint ahányszor tanulni látták!Szóval te hülye kis ribanc velem ne nagy szájaskodj mert megjárod!Ja és most azonnal menj el mielőtt felébred...ne lásson téged soha többé!-morogja.
Könnyek gyűlnek a szemembe megsimítom Harry kéz fejét és elindulok.
Az életbe soha nem gondoltam volna,hogy ez a mocskos nő személy ilyen.
Kérlek komizz!!😍🔮🔮❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Just Your Moon(H.S)
Fiksi Penggemarall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****