Hajnali három órakkor érkeztünk haza Shawnhez.Azonnal az ágyba döltem annyira fáradt vagyok.
De a telefonom csörögni kezdett.
Érte nyúltam majd felvettem.
-Tesssék?-szólok bele.
-Maga Moon Way?
-Igen én!
-Nos az egyik ismerőse súlyos balesetet szenvedett,Végig az ön nevét mondta,ezért hívtuk.
-Melyik ismerősöm?
-Harry Styles
Ennyi kellett a nőtől elkértem a címet.
Shawn hallotta az egészet megértette,elindultunk a Kórházba.Csak sírtam és sírtam.Harrynek nem lehet baja!Nem lehet!
Leparkoltunk a Kórház előtt.Szinte ki ugrottam,beszaladtam az épületbe egyenesen a portára.
Csak mondtam a nevet és mondták merre menjek.
-Semmi baj nem lesz!-nyugtat Shawn.
-Most ne érj hozzám!!-morgom.Könnyeim patakként folynak végig.
A doktor kijön.
-Doktor úr mi történt?Nem mondtak nekem semmit!-motyogom.
-Mr.Styles autó balesetet szenvedett,éppen a kolegákkal stabilizáljuk az állapotát.
-Ugye...ugye nem fog meghalni?-kérdem ijedten félve a válaszától.
-Sajnos ezt még nem tudom megállapítani....
-Ó te jó ég....-kezd keringenu velem a világ.Shawn megfog hirtelen mert majdnem elájulok.
Aztán meg nyílik az ajtó és sípolás hallatszik.
-Doki azonnal jöjjön!-egy nővér húzza be...
-Hidd el minden oké lesz!-ölel Shawn.
-Megölöm magam,ha meghal....
-Jaj Moon!Ne adja isten,hogy baja legyen de akkor sem kell magadban kárt okozni...
-Nem érted.-ingatom a fejem.-Én még szeretem őt!-sírok fel keservesen.
Jobb lett volna,ha Shawn elmegy?Nem.Ő ott maradt velem mert szeret...viszont engem nem lehetett lekötni...csak sírtam vagy mászkált....ugyanis a szobából senki nem jött ki...és senki nem ment be.
Kérlek komizz!❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****