Harry
Napok teltek el de Moon elrablói nem jelentkeztek.Csak a videó maradt ahol megütik nagyon erősen és ahogy azt mondják,hogy nem megyek érte.
Bementünk Louissal a rendőrségre.Kihallgattak minket és természetesen a videót is megnézték.
-Nos Mr.Styles várni kell,hogy jelentkezzenek!-motyogja a biztos úr.
-De mikor jelentkeznek?-kérdem idegesen.
-Bármikor....
Igaza is lett otthon egy doboz várt minket.Egy újabb doboz.
CD volt benne...ismét.Félve raktam be.Azonban most teljesen máshogy bántották...Ez nem mintha megnyugtató lenne sőt ez is rossz....késsel sértették meg őt párhelyen....majd...
"-Ahh olyan fiatal!-fogja a nő Moon arcát két keze közé aki sír.-Mindig is ilyen hosszú hajra vágytam!És néz meg ezt a csini pofikát...biztos oda vannak érte a srácok!
-Nos drágám...tessék!-adja át a nőnek a kést aki vállig levágja Moon haját....-Elintézve....hm....miért vagy ilyen szép???-löki a lányt a földre erőteljesen."
Nem bírom ezt nézni.Megint egy levél volt és benne egy hely ahova vinnem kell a pénzt.Ez egy ház cím....
Ma kell vinnem...felhívtam a rendőrséget majd a pénzel együtt megindultam a címre.
És mit látok???Egy maszkos csávó jön kifelé Moont rángatva maga után.
A kocsiból kipattantam.
-Styles marad!-morogja a férfi.-Dobd ide a pénzt!
-Add ide Moont!
-Egyszerre??-Bólintok majd mikor a táskát oda dobom Moont elengedi aki hozzám szalad.
És ekkor a rendőrség is megérkezik.
-Dobja el a pénzt és maradjon ott!!-üvöltenek én meg Moont felkapva indultam meg a kocsihoz.
-Semmi baj kicsim!-ölelem de ő csa sír és sír.
-H-harry...-szipog és hangja elcsuklik.
-Igen?-ültetem az autóba.
-M-menjü-nk h-h-a-haza...-dadogja.
-Szívem Kórházba kell mennünk!
-Nem!!!-bújik mellkasomba.Nem akart de el kellett vinnem.Bennt akarták tartani és bennt is tartják.Semmbi baja nem lett hála istennek.Az ütések be gyógyulnak a vágás meg nagyon nem volt mély.
-Szeretlek!-Mondja ki mire arcomon óriási vigyor ül ki.
-Moon én is Szeretlek,mindennél és mindenkinél jobban!-puszilom meg a homlokát.Kérlek komizz!😍😍😍😍
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****