2/34

1.1K 100 13
                                    

Szomorú voltam a napokban.Sokat voltam egyedüla babával és rájöttem valamire...mintha sosem szeretett volna engem igazán.
Én:Shawn...sosem szeretett engem igazán...igaz?
Shawney:Moon...nagyon szeret téged!De össze van zavarodva amiatt a hárpia miatt!De a DNS teszt elindult,ne aggódj.
Én:Köszönöm,hogy mellettem vagy!❤️
Shawney:Örökké melletted leszek Moon!❤️❤️
Hirtelen egy csókot kaptam az arcomra és két erős kar szorított magához.
-Szia szerelmem!-mosolyog Hazz.
-Szia.-mosolygok.Közben észre vette az smst...lehajtom a fejem és csak bámulom fedetlen bőröm.
-Szeretlek!Nem volt olyan perc,hogy ezt ne érezzem,Moon ne aggódj szívem!Te vagy a legfontosabb nekem!Ma derül ki a DNS.-fogja meg a kezem.-Gyere menjünk el hárman sétálni.
-Menjünk!-mosolygok.
Babkocsival együtt sétálgattunk a szürke időben.
-Szeretlek!-mosolygok.
-Én is téged!-húz magához és hosszasan megcsókol.-Valahogy tudtam,hogy csak nekem vagy teremtve...senkit se szerettem úgy ahogy téged!
-Én se!
Mivel az idő egyre hidegebb lett haza mentünk és pihengettünk Darcyval.
Sajnos enek az lett a vége,hogy hívták Hazzt.De együtt indultunk a Kórházba.
~
Persze ami kiderült az az,hogy nem az övé a két gyerek.Nem meglepő.Sandra idegbetegen ment el én meg csak néztem.
Ezután haza indultunk....de ami történt újra meghatározó pont volt az életünkben.

Kérlek Komizz!☺️❤️
Köszönöm a sok türelmet!

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now