-Jól vagy egyetlenem?-sétál az ágyához Shawn.
-Uhum.-néz rá majd vissza rám Moon.
-Shawn...öm be kellett hozni.-magyarázom.
-Igen,csak azt nem tudom mit kerestél nálunk.
-Csak meg akartam lepni Moont.De mindegy ideje indulnom holnap fellépek egy shown.-motyogom hiszen ez igaz.
-Shown?-húzza fel az egyik szemöldökét Moon.Most pont olyan mint régen...mindig kérdőre von valakit,ha valami nem tetszik neki...ez fura...mintha újra ő lenne.
-Mindegy.-rázom a fejem.
-Úgy is megtudom.-néz Shawnra majd elmosolyodik....olyan érzéseket vált most ki belőlem amik eltűntek de mintha újra kezdenének éledni.Shawn
Harry elhúzott én meg próbáltam nem mutatni idegességem.
-Szóval...mi is volt?
-Harry feljött és sok mindennel megbántott és elment majd mielőtt elájultam minden eszembe jutott...
-És akkor most mész Harryhez....engem meg elhagysz megint.-suttogom.
-Mi?Dehogy!-kapott a kezem után.-Megbántott...-hajtja le a fejét.
-Szeretlek!Ne legyél szomorú,én itt vagyok.
Nem is kellett tovább maradnunk mert haza engedték.Hallottam amiket Harry neki mondott....szereti még?De akkor miért bántotta meg?Moon vajon mit érez?Rápillantottam és csak nézett ki az ablakon.Vajon Harryre gondol?
-Mire gondolsz?-kérdem.
-Semmin...-ránt vállat.
-Harryre gondolsz.-állapítom meg mire rámnéz.
-Nem.-rázza a fejét.
-Akkor?
-Csak úgy nézek ki a fejemből,néha nem kell gondolkodnunk csak nézni ki a fejünkből.
Nem kérdeztem tőle semmit csak hagytam.Miért?Mert tudom,hogy Harryre gondol,csak nem akar megbántani.Kérlek komizz!😍❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****