A sok átsíratott éjszaka után...már nem sírtam.Viszont arra várva,hogy írjon...vagy hívjon,csak egy fucin' mailt küldjön nekem...
De nem tette.A napokat hónapok váltották fel és Harry nem jelentkezett.Hülye voltam...hülye voltam,hogy vártam rá.De szerencsére Shawn itt van....akit szeretek!
'Ló szart se tudsz akkor a szerelemről Moonci...csak áltatod magad...közben meg az igaz szerelmed éppen nem tudod hol lehet.'-súgta a belsőm.De a kibaszás csak most jött az életemben.
Pont azon a napon mikor a fürdőszobában sminkeltem és elkezdtem egy dalt énekelni.How long will I love you?
As long as stars are above you
And longer, if I can.
How long will I need you?
As long as the seasons need to
Follow their plan.-énekeltem a sorokat.Közben a tükörbe néztem.Harryt láttam ott mögöttem.Hirtelen bambán,értetlenül fordultam meg.De nem volt ott....csak képzeltem.Lassan beküldhetmek elmebetegnek.
De akkor egy férfi mosolygott rám az ajtóban és megtapsolt.
-Khm.-köszörültem meg a torkom.-Ki maga?-kérdeztem talán kicsit bunkóbban de azt hiszem nekem van igazam a felháborodásra,hiszen egy idegen férfi jött be a fürdőbe.
-Gyönyörű hangod van!Peter Trucker!-nyújtja a kezét illedelmesen.-Shawn menedzsere!-teszi hozzá.
-Moon Way!Shawn barátnője!-teszem azt amit ő.
-Igen,sokat mesélt rólad...de azt hiszem keveset mondott azzal,hogy te maga vagy a csoda.-vigyorgott kissé zavarba ejtően.
-Bae?-ekkor Shawn is bejött majd mosolyogva átkarolta a derekam.-Szóval ő Moon!
-Igen,bemutatkoztunk.-motyogja Peter.
-Remek!-csapja össze kezeit Shawn.
-Shawn...tisztában vagy Moonak milyen jó és erőteljes hangja van?
-Nos,igen.-néz rám büszkén.
-Én szeretném...melletted látni,nálunk a stúdióban!
-Minek?-nevetek fel amolyan "kávét főzni?"stílusban.
-Természetesen énekesnőként.-bólint komoly tekintettel,arcomról lehervad a mosoly...komolyan gondolja vagy csak tetteti?
-É-én...nem...én nem tudom...-hebegtem.
-De,tudod te!-kacsint Shawn majd átkarolva a vállam puszil a hajamba.-Persze,ott lesz!Az egészben az fájt,hogy Shawn helyettem döntött...sosem akartam énekes lenni...ő meg erre belök a cápák közé!
Miután a pasi elment a szobába neki estem Shawnek.
-Ezt nem kellett volna!-motyogom.
-Jaj nyugi!Tehetséges vagy,megérdemled a sikert!
-Shawn....a cápák elé dobtál!-veszekszek vele egyre dühösebben.-Tudod...helyettem nem kell dönteni!
-Tudom!-puszil a nyakamba majd elfektet az ágyon és felém mászik.-Csak szeretném,ha örülnél.-tapad ajkaimra.Behunyom a szemem,hajába túrok...akaratlanul is Harry rajzolódik ki előttem,ahogy hozzám ért vagy mikor megcsókolt...
Most még magam sem tudtam mennyi áldozatot hagyok magam után és,hogy egy személy mennyi áldozatot hoz meg majd értem...de akkor ott hirtelen toltam el Shawnt és csak"elmegyek sétálni"mondatommal indultam meg...miközben a szellő lágyan fújta meg a hajam.Júniusi időhöz képest igen csak hideg szélként.
Ez kellett talán,hogy észne kapjak...
Kérlek komizz!😉❤️😍👏🏻
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****