2/9

1.8K 109 11
                                    

Harry

Szemeim a nyöszörgő Moonra tévedtek.Épp az ágyból próbálok kikelni.
-Holly...-suttogom mert úgy látom ő az ágy másik oldalán elaludt.
-Hm?-néz rám.
-10 óra!-kuncogok.
Felkelünk.Moonra nézek aki a tegnapi ruhájában alszik.
A cuccaim közül kikaptam egy pólót.Moont vetkőztetni kezdtem mire Holly csúnya tekintetét kapom,de nem érdekel.A lány immáron meztelen.Feladom rá a pólóm aztán egy tiszta alsóm és kész.
-Most minek öltöztetted át?-kérdi.
-Mert az én ruháimba legyen,hogy az a kis faszkalap tudja kié!-morgom.
-Féltékeny vagy rá?- mosolyog Holly.
-Nem, baszki nem!- forgatom a szemem.
-Jólvanna, szépen kérdeztem!- morog az orra alól.
-Ne haragudj, csak ideges vagyok!- nézek rá bűnbánóan.
-Szóval akkor én most megyek megtépni...-morgom.
-Csak óvatosan Harry!- kiált utánam.
Lemegyek és az étkezőben fogja a fejét....
-Mendes!- biccentek
-Beszélgessünk!- vigyorgok gúnyosan.
-Csak halkan, mert szétmegy a fejem!- motyog.
-Igen?-nevetek fel gúnyosan.-Ne aggódj,ha szét ütöm akkor szét is fog!-húzom fel az asztaltól.
-Most mi bajod van?- néz összezavarodva.
-Mi bajom?Mit kézpelsz,hogy csak úgy megdugod Moont utána szinte meztelen képet posztolsz róla?-szorítom a falnak idegesen.
-Mivan?- adja ki a magas C-t.
-Kurva élet! Harry, full részegek voltunk! Rohadtul nem tudtuk,hogy mit csinálunk. És, ha elengedsz, akkor le is törlöm a képet!- néz ijedten.
-Most már mindegy Mendes!- morgom.
-Nem,nem mindegy....-suttogja.Elengedem.Törli a képet.Moon kábult fejjel jön le a lépcsőn.
Rám néz majd Shawnre.
-Holly!!!Képzelődök vagy tényleg Harry itt van?-kérdi.
-Itt van!-kuncog Holly.
-Minek?-morog.
-Szerintem beszéljétek meg azt,hogy miért van itt.- motyog Holly. Moon odamegy a hűtőhöz és kivesz egy üveg vizet, rám sem nézve. Kurva szarul esik a viselkedése...
-Na ide figyelj kis asszony!Egy:velem így nem beszélsz!Kettő:Tegnap lefeküdtél Mendes gyerekkel...és megint ittál!Három:Mostantól fogva azt csinálod amit mondok....vagy komolyan meg foglak büntetni!-morgom.
-Na ide figyelj Harold!
Egy: Úgy beszélek veled, ahogy akarok, nem vagy nekem senkim,hogy parancsolgass nekem.
Kettő: váljék egészségemre! Legalább nekem van életem!
Három: te engem csak ne büntetgess jó?- kiabál és felviharzik az emeletre.

Kérlek komizz!😍🙏🏻❤️

Just Your Moon(H.S)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant