14

2.5K 132 26
                                    

Lassan kiszállok a kádból amíg Harry megígérte,hogy eltakarja a szemét.Törölközőt magam köré csavarva szálltam ki.
-Nézhetsz!-mozyogom.
-Oké!-száll ki hirtelen mire az egész fejem vörös lesz.
Gyorsan elkapom a szemem mire nevetni kezd.
-Baj van?-fordítja maga felé a fejem de hála az égnek van már rajta töri.
-S-semmi!-köszörülöm meg a torkom.
-Semmi?-húz magához mosolyogva.
-Harry ezt most fejezd be.-motyogom.
-Sss!-helyezi ujját a számra majd könnyedén megszünteti a köztünk lévő távolságot.
-Mm...Harry elég.-tolom el magamtól megszüntetve csókját.
-Mi a bajod?-kérdi.
-Szerinted?Megbeszéltük...most már nincs ilyen...
-Jó....akkor holnaptól nagyon apád leszek!Örülsz?-csak csendben bemegyek a szobámba kizárva őt!
~
-Reggelt!-megyek le a lépcsőn de ekkor megláttam Harryt azzal a csajjal enyelegni.....persze ez tipikus"Nem kaak meg egyre akkor dugok mást sztori!"
-Szia kis lányom!-vigyorog szemétül,ha egyáltalán lehet ezt így mondani.
Meg forgatom a szemem és besétálok a konyhába.Csinálok magambak reggelit,bemegyek a nappaliba leülök a földre és tv mellett kajálok.Ko zavarja meg?Harryke....
-Nem kéne ezt a filmet nézned!Te még pici vagy!-kapcsolja a spongyabobra.....most komolyan?
-Minek kellett elkapcsolni?!Anyám.....-morgom.
-Nyugi!-kacsint.
-Menj dugni a kis kurvád és szállj le rólam!-állok fel egyenesen a szobámba menve.
Felkapom a cuccaim és könnyedén kimászok az ablakon.
Végre egy kis szabadság!
Gyalog,na meg busszal könnyel eljutok a partra.
Felhívom Louist,hogy ne egyedül kelljen lennem.
-Na mivan?-száll ki a menő kocsijából.
-Semmi Harryke mert nem dughatott meg ma azt eteti be a kurvájával,hogy az apám!-kontrázok.
-Cigit?-nyújtja mire leszarva mindent fogadom el.-Tehát ki akart használni a saját kedvére?
-Szerintem....de leállítottam!-fintorogva nézek a cigire nem tudom ki vagyok de eldobom és elnyomom.
-Nem gondolod,hogy szerelmes beléd?
-Nem!-kezdek el röhögni.-Majd pont belém....-forgatom a szemem.
-Miért?Szerintem nem olyan hülyeség!-kacsint.
-Aha....
-Akkor én is hülyeség vagyok....
-Mert?
-Mert belédszerettem!-mosolyodik el mire csak nézek.
Kérlek komizz!😍❤️😍❤️

Just Your Moon(H.S)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن