Sírva mentem ki a Kórházból és Shwanbe ütköztem.
-Baba mi a baj?-ölel át.
Elmondtam neki mindent.Ő csak emésztgette a hallottakat de persze a düh mindent elárult.
-Ne foglalkozz vele,ez egy kibaszott kurva!Még a végén kiderül nem Harry az apja a gyereknek!Kötve hiszem,hogy Harry olyan feledékeny,hogy ne használjon gumit.-motyogja nekem meg a szemeim tenyér nagyságúra tágulnak....
-Baj van?
-Csak az a nő....menjünk kérlek!-fogom meg a kezét és a kocsihoz húzom.A kocsiban bekötöm magam és elindulunk.
Ha terhes lennék volna jele szóval nem hiszem,hogy az vagyok!Hála az égnek!Nem lennék túl jó szülő...Harry mellett felnőttem...legalábbis most érzem magam igazán felelősség teljesnek.
Shawn elhozott a Mekibe.Leültünk egy félre eső asztalhoz.Gondolataim egészen Harryre voltak terelve de csak mert bosszantott,hogy vajon ha hallja amiket az a nő mondd esetleg leállítja...vagy nem?
Vajon leállította volna?
Ahhh....
-Min agyalsz?-kérdi Shawn miközben beleharap a hamburgerjába.
-Semmi.-füllentem,pedig az igazság a szeme előtt van és szerintem nagyon jól tudja,hogy min agyalok csak maga sem meri kimondani.
-Az sok...
-Az.-helyeselek.-Ne már Shawn!Tudod min agyalok...
-Persze,hogy tudom,de szerettem volna a szádból hallani.-magyarázza a megmagyarázhatatlant...legalábbis számomra teljesen forgatandó szavak.
-Nyugi.-simít végig állam vonalán majd egy lágy puszit ad a számra.-Tudom,hogy most minden szar...de figyelj!
-Figyelek!-bólintok.
-Te egy nagyszerű lány vagy!Okos,gyönyörű,ne érdekeljen olyan aki nem érdemel meg és ne foglalkozz olyannal aki csak a szart keveri.-nyugtat meg és teljesen igaza van.Mosolyogva szemezünk egymással.
-Mindig meg tudsz nyugtatnj,hogy szerethetsz engem?-kérdem a fejemet rázva miközben csintalan mosolyra húzom ajkaim.
-Mert te más vagy mint a többi!-hajol ajkaimra.
-Shawn-tolom el mire össze vonja szemöldökét.-Szeretlek!-vigyorgok ajkaimba harapva.
-Tudom,nem is csodálom...olyat szeretni mint engem.-kezdi az egoskodást.
-Tudod Shawn...nem szoktál ilyen lenni...de azt hiszem tetszik...bár nem hallottam viszont ami fáj!-bólogatok.
-Én is Szeretlek téged!-karolja át a derekamat.
A nap folyamán sétáltunk,örültem,hogy csak kettesben vagyunk.Tudom már,hogy igaza van!Engem nem érdekel már más csak ő meg én...nem tehetem,hogy egyről ugrok a másikra...mert nem egy utca sarki vagyok.Azt akarom megbecsülni aki szeret engem,aki nem hagy el,aki nem más mint Shawn.
Nem bántam meg,hogy találkoztam akkor vele.Sokkal boldogabb és kiegyensúlyozottabb vagyok,a kapcsolatunkat fel vállaljuk.Ő is,én is.Nincs miért titkolni,hogy szeretjük egymást,így nem csoda,hogy az instagramom lassan csak Shawn fotóiból áll,mármint olyanokból amin pl; alszik,eszik,ketten vagyunk,kocsikázunk,egymás kezét fogjuk.
Azt hiszem teljesen belehabarodtam.
Kérlek komizz!😍😍😍❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****