2/25

1.4K 85 21
                                    

Shawn

-Jesszusom!-mentem be Moonhoz.Felemeltem és a kanapéra lehelyezve legyezgettem.-Peter mi a faszért kellett ezt?
-Egy igazi énekesnőnek kimerülésig kell énekelnie!
Felkapom Moont majd idegesen indulok meg a fotocellás ajtóhoz.
-Shawn?-megfordulok és Harryt pillantom meg.
-Harry.-biccentek.
-Mi történt?-kérdi azonnal mikor meglátja a kezemben ájult lányt.
-Összeesett....

Moon

Harry göndör fürtjei álmomban is jelen voltak...a hangja és az érintése is.Lassan kinyitom a szemem és elémtárul a Kórházi ágy...a Kórházi szoba és egy csomó minden amit ehez lehet kötni.
Ekkor nem mást mint Harryt látom a széken ülve.Szemeim tenyér nagyságúra nyitódnak.
-Harry...-csak nnyit tudtam kibökni miközben felültem.
-Jobban vagy?-húzza közelebb a széket.Haja rövidebb...sőt tényleg rövid.
-Uhum....-vizslatom őt szemeimmel.Elmosolyodik majd elkomolyodik.
-Moon megvizsgáltak...vért vettek meg minden....alaposak voltak!Tudni akartam mi a bajod ezért mint a volt gyámod mindenbe beleegyeztem.
-Uhum...és mire jutottak?Leesett a cukrom vagy ilyesmi?
-Nem...-rázza a fejét.
-Komoly a baj...-suttogom magam elé nézve.
-Nagyon komoly!-hajtja le a fejét elgondolkozva,újra rámpillant.-Terhes vagy!

Kérlek komizz!!
Holnap folyt.köv.Próbálok sietni csak keresztelőre megyek🌸😘

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now