Moon
Félek Harrytől....mármint attól,hogy belezúgok és elhagy....elhagy ahogy mindenki.
Folyton ezt teszik velem....megérkezve azonnal a szobámba szaladtam és keservesen felsírtam.
Annyira utálom,hogy mindig ez van velem.....Anyuval kezdődött aki egy idegen pasira hagyott....aztán jött az a rohadék Jason...Szinte megerőszakolt majd a haverjainak elmondta....azután mindenki engem csesztetett az iskolába.Barátaim ugye meg nem voltak,miről nem tud Louis meg Harry?Arról,hogy zaklattak és Jason haverjai majdnem megerőszakoltak.....utána meg jött Beb,belevitt rendesen a cigibe meg az ivásba!De imádtam vele lenni,mintha anyám lett volna aki velem foglalkozott.
Utána ő is elhagyott....és ezek után?Ezek után az az ember is akit apámnak hittem és apámként szerettem!Nos,igen....az élet olyan játékot játszik ami velem folyton kiszúr velem...Ezért nem akarom magamhoz közel engedni Harryt!Mindenkit elvesztek....fájna ha őt is.
Észre se vettem,hogy pengéhez nyúlva sértem fel bőrömet.....csuklóimomból folyni kezd a vér de nem zavartatom magam....csak újabb és újabb vágásokat hagyok,majd a pengét a csempére dobom miközben a vér mindenhova rákerült....
~
Felveszek egy hosszú ujjú pulóvert és leindulok a konyhába.
-Szia kicsim!-mosolyog Harry.
-Szia...-suttogom.
-Rosszul nézel ki minden oké?-kérdi aggodóan.
-Éhes vagyok,ennyi!-rántok vállat holott pedig sok bajom lehetne amit elmondok neki...
-Akkor egyél hercegnő!Csináltam kajót.-vigyorog.
-Oks...-szedek majd leülök enni de folyton engem néz.
-Minek nézel ennyire Harry?
-Baj?
-Nem....-motyogom.Csuklóim fájnak,ránézek és látom,hogy a pulcsi véres.
Hirtelen felpattanok.-Nincs valami fásli?
-De van!Minek?-jön utánam.
-Csak adj,kérlek!
-Mondd el!-ekkor csuklómtól fogva húz magához mire olyan hangosan felszíszenek,hogy a szomszéd is hallhatta.
Felhúzza a pulóvert és száját is eltátja.
Inkább nem szólal meg pedig látom a csalódást és a haragot gyúlni a szemében.
Magával húz majd lekezel és be is köti.
-Köszönöm....-sóhajtok.
Csak szomorúan megrázza a fejét.
-Nem kéne ilyet tenned magaddal!
-Nem tudod miért teszem ezt nagammal.....ha nem ismered a háttér storyt akkor csak azt látod,hogy egy lány sebzi magát.....-fordítom el a fejem,hogy ne lássa arcom mimikáját.
-Miért nem mondod el?-kérdi.
-Mert nem akarom,hogy tudd....
-Mit?Kérlek mondd el nekem Moon,hogy mi bánt!Mondd el a storyt!-szuttogja miközben megfogja a kezem.
Kérlek komizz!!😃😍😘
Este jön máshova is rész!😘😘
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****