2/29

1.2K 102 24
                                    

-Te kis kurva lefeküdtél a völegényemmel???-kezd kiabálni.
-Ne kiabáljon!-szól rá Drew.
-Úgy tudtam.....annyira látszott,hogy Harry után mászkálsz folyton!Pedig a gyámod....és ez undorító tudd meg!!
Elkezdtem kifelé menni mert elegem lett ebből.
De persze jött utánam.
-Hagyj békén Snadra...-suttogom a fejem fogva.
-Nem....-mondja lihegve.Igen neki nagyobb a hasa.-Baszki...tudod mit?Harry a hibás!Mi a faszomért nem tudott használni egy kibaszott óvszert?
-Nem tudom!-kezdek nevetni.
-Elegem van...-ül le a padra.-Tiszta stressz egy esküvőt megszervezni!És még a gyerek is rásegít...
-Miért nem később tartottátok?
-Fogalmam sincs....huu...most haza megyek anyámhoz!Holnap hívlak,vedd fel!-magyaráz majd kocsiba ül.
Én meg csak nézek.
Taxit fogok a jól ismert címet bediktálom.Nem tudom jó ötlet ez de...tisztáznom kell vele.
A háznál leparkol majd miután kifizettem elhajt.
Becsengetek.
Az ajtó nyílik és meglepedt arcal néz rám.
-Moon?
-Nem....szerinted?-kezdek kuncogni.
-Gyere.-tárja ki az ajtót.A nappaliba megyünk.
-Kérsz valamit?-kérdi.
-Nem...beszélni akarok veled.
-Igen?-ül le mellém.
-Sandra ma este...szóval Shawn koncertjére eljött és kinnt várt ahol veszekedni kezdett én meg elmondtam neki az igazat...
-Mit?
-Hogy tőled vagyok terhes...
-Értem...-sóhajt.-És mit mondott?
-Hát le kurvázott...aztán meg téged hibáztatott...
-Ahh...-áll fel.-Jó mindegy,nem érdekel...-legyint.-Jól vagy?
-Uhum.-bólintok.
-És a baba?
-Ő is.-mosolyodok el.
-Mm....átölelhetlek?-csak bólintok majd felállok és hozzá bújok.Szorosan ölel magához,mint aki nem akar elereszteni.Egyenesen egymás szemébe néztünk....de ő hirtelen megcsókolt.Gyengéden...birtoklóan.
Kérlek komizz!😊😊💖💖

Just Your Moon(H.S)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora