Niall
-Édes...-suttogom Hollynak.
-Hm?
-Nem tudhatják meg....
-Tudom!-Vajon mit?Vissza emlékezés••••
Furcsa hangok csapják meg a fülem miközben megyünk a szobámkba Hollyval.
Nem akármilyenek.....és nem akárki hangja.Moon szobája előtt megállok.
Ez az ő hangja meg Harryé......és nem veszekedésre gondolok hanem nyögő hangokra.
Ugye nem?De nem merek benyitni...azonnal a szobámba indulok ahol Holly vár.
-Ezek dugnak.-motyogom.
-Mi?De Moon Louissa van.
-Jah és ittas állapotban éppen Harry dugja őt!
-Jesszus!Ha mindketten ittasok akkor várjuk meg,hogy elaludjanak,és akkor bemegyünk és Harryt a saját szobájába visszük,na?-kérdi.
-Ok!-egyezek bele.
Fél óra múlva nyugodtan nyitunk be.Moon Harry mellkasán pihentetve fejét alszik és Harryke is alszik szóval őt kirángatjuk.Hirtelen felkel és néz.
-Gyere Hazzuska mert itt rossz helyen vagy....-tetettek szellemet.Felhúzom és a szobájába viszem,Holly meg azt mindta addig fehérneműbe rakja Moont.Vissza emlékezés vége••••
Moon
Egy csodás nap Louissal és a kis pamaccsal.Piknikezünk,de Bri jön és elviszi Freddiet.
-ketten maradtunk,haza megyünk hozzám?-kérdi Louis.
-Igen.-mosolygok.
Be is szállunk a kocsiba....de csak töprengek....Harryn...de nem értem miért,valami van amit érzek de nem tudom mit.
-Min gondolkodsz?-kérdi.
-Semmi különös!-legyintek.Pedig igazából a szerelem lényegén gondolkozok.Mi a szerelem egyáltalán?
Megérkezünk Louis házához,be is megyünk.
-Milyen volt tegnap a fesztivál?-kérdi a konyhába menve,én is megyek utána.
-Fogalmam sincs!Úgy bebasztam....-kezdek röhögni.Rám néz és ő is nevetni kezd.
-Harry mit szólt ehez?
-Emlékeim szerint ő is berúgott és ennyi....szerintem aznap az egész társaságunk bepit!Jöhettél volna...-sóhajtok majd átölelem.
-Sok dolgom volt!De majd együtt elmegyünk valahova!-csókol meg mire mosolyogva behunyom a szemem.-Tündéri vagy!
-Igen?-pirulok el.
-Igen!-vadul ajkaimra hajol,nem tétovázva pólómból bujtat ki...........Harry
Annyira ideges vagyok....már rég elment és nem is nagyon írt.....
Tudom hülye vagyok!De aggódom miatta....Ekkor az ajtó hangosan záródik.Felállok és lassan a bejárat felé indulok.
-Szia....-suttogom.Vigyorogva megfordul.
-Szia!-mosolyog majd nem várt dolgot tesz!Átölel.
-Baj van?-kérdem.
-Nem,dehogy!Megyek aludni.-indul meg.
-Várj....nincs kedved kajálni vagy filmet nézni?
-Bocs Harry de már Louissal ettem meg filmeztem szóval már fáradt vagyok!
~
Ma mivel egésznap elvoltam délutánra szar hazatérni!
Meghallom Holly hangját meg Moont....
-Lefeküdtél Louissal?
-Igen....de sss!-csak ez az egy dolog ismétlődött a fejembe......istenem!Én megölöm....hogy képzelte,hogy elveszi tőlem Moont.
-Sziasztok.....-morgom.
-Szia Harry!-mosolyog rám Moon.Én mit sem törődve vele felmegyek a szobámba.
Lefekszek az ágyra és a plafont bámulom.Gáz de ém szeretem ezt a lányt!Ő meg Louist szereti.....de jó nedv jön a szememből,ez aztán férfias...hajrá Harry!
-Mi a baj?-fekszik be mellém az említet lány.
-Semmi Moon....-fordulok el tőle.
-Nah!-ül rám.Ránézek de nem bírok sokáig rá nézni...-Hazzus....miért vagy szomorú?
-Hagyjál légyszi....
-Ne....-sóhajt,szorosan hozzám bújik.
-Az a baj,hogy Szeretlek és te Louissal lefeküdtél meg őt szereted,az a baj!-kezd ismét könnyem folyni.
Csak ajkait beharapva néz rám..........
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****