Ijedtemben elnyílnak ajkaim de nem tudok válaszolni.
-Azt is mondták,hogy mióta?-suttogom.
-4 hónapja....-hajtja le a fejét.-Moon...a baba az enyém,igaz?
Gondolkodóba esek...de hiába,mivel igen,az övé!
-Moon...
Oldalra fordítom a fejem.Bele gondolok ebbe az egészbe....Harrynek ott van Sandra...akitől gyereke lesz...és szerintem már eljegyezte.
-Harry eljegyezted Sandrát?
-Honnan tudsz erről?-kérdi.
-Csak...kérdem...egyébként Shawn az apa...mit gondoltál kitől vagyok terhes?
-Talán azt gondoltam,hogy tőlem...-motyogja.-Tudod mit?
-Mondd...
-Igazából!-húzza gúnyos mosolyra ajkait.-Apasági tesztet lehetett csinálni....Moon szépen hazudnál nekem csak az a gond,hogy előbb jártam...és a baba az enyem!-motyogta én meg lehajtottam a fejem és csak bambultam.
-Nem akarom,hogy bármi közöd legyen hozzá...Nem akarom,hogy közöd legyen hozzánk!Menj vissza a hülye mennyasszonyodhoz és éljetek boldogan a gyerekeddel engem meg hagyj békén!-fordulok el lassan a könnyeimet nyelve.
-Szerinted magadra hagylak?Elvetetni úgy sem tudod Moon!
-Hagyj már békén Harry!Hol van Shawn??
-Nem!Ő az én gyerekem!
-Nem érdekel!!!-kezdek hangosan sírni.-Én ezt az egészet nem akarom....-törlöm a szememet.Shawn idegesen jön be.
-Harry miért zaklattad fel?-kérdi hozzám lépve.
-Majd ő elmondja!-néz rám.
-Terhes vagyok Shawn!-nézek a sokkban lévő fiúra,hirtelen kanyarodik a szája mosolyra és egy nagy csókot ad.
-Tudod,hogy örülök?Lesz egy babánk!-Harryre nézek aki a szemeit behunyva feszeng.
-I-igen...lesz....-harapom be alsó ajkam.Harry köszönés nélkül ki megy.....Shawnre nézek aki még mindig csak mosolyog.Shawn más menedzserhez ment én meg össze barátkoztam Evelinnel és Daniellával.Kedves csajok.
Igazából Harryvel azóta se beszéltem...ez van...
Azt hiszem.
A baj,hogy 4 hónapos vagyok és az orvosnak beszámoltam mindenről és nem lát sok esélyt annak,hogy ki tudjam hordani mivel elvetettem már egy babát....emiatt most annyira figyelek mindenre.
-Cica....-jön be Shawn a szobába,éppen Evivel és Danival tartunk csaj duma showt.
-Hm?
-Harry az...beszélni akar veled!
Kérlek komizz!😍😍💓💗
És bocs,hogy most nem volt sűrűn rész de hozom ahogy tudom.
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****