2/28

1.4K 101 28
                                    

Nem igazán tudtam mit gondolni 2 hónap múlván se.Mármint Harryről.
Nekem a hasam gömbölyödni kezdett.A baba neme eddig fiúnak tűnik de egyáltalán nem biztos.
Egy könnyű kis ruhát felvéve megyek le a konyhába.
-Jó reggelt!-mosolyog Shawn.
-Neked is!-mosolygok rá vissza.
-Ma lemegyünk a partra?-kérdi.
-Persze!-mosolygok.
Csomagoltunk szendvicset és egy kicsit átöltözve indultunk meg.
Legalább nem kell mindig itthon lenni,mostanába sokat bújkálunk.A parton leülünk a homokba,a tengert nézve üldögélek.
Shawn meg hirtelen lefotóz.
-Mit csinálsz?-kuncogok.
-Csak megörökítem a pillanatot!-mosolyog megmutatja a képet.-Felrakom.
-hm...jó ötlet ez?-teszem hasamra a kezem.
-Semmi közük hozzá!-ad egy puszit az arcomra.

A képet felrakta és az összes fanja azonnal elkezdte írni,hogy terhes vagyok-e?Shawnel nem foglalkoztunk ezzel inkább csak együtt beszélgettünk meg hülyéskedtünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A képet felrakta és az összes fanja azonnal elkezdte írni,hogy terhes vagyok-e?
Shawnel nem foglalkoztunk ezzel inkább csak együtt beszélgettünk meg hülyéskedtünk.
Komolyan véletlen szerűen szaladt oda hozzánk egy macska majd a tulajdonosa.
A lány mikor meglátta,hogy Shawn az ugrálni kezdett örömébe.
-Csinálhatunk egy közös képet?
-Persze!-mosolyog Shawn.
A lány keze csak úgy remegett.
-Megcsinálom én!-nyújtottam Shawn felé a kezem aki segített felállni.Az egyik kezem a derekamra a másikat meg a telefonra helyeztem.A képet elkészítettem majd a telefont át nyújtottam a lánynak.
-Köszönöm mosolyog,és gratulálok!-néz a hasamra.
-Köszönjük!-mosolyog Shawn majd átkarol.A lány elsétál a cicával együttShawn meg hosszasan átölel.
-Szeretlek Moon!
-Én is!-mosolygok.
-Holnap lesz egy koncertem gyere velem.
-Jaj Shawnie....és mit csinálok én ott?-kuncogok fel.(BuKoTt-aNgYaL ❤️😍)
-Majd az őrök vigyáznak rád csak egy számomn fontos,hogy ott legyél!Kérlek Moon....-néz rám kiskutya tekintetével.
-Jó!-egyezek bele mosolyogva.

Hát a hangzavar az nagy.Egy viszonylag eldugott részen álldogálok Shawn sminkesével meg egy pár őrel.
Aztán fel csendül a Mercy,zongorázik közbe és mint mindig tökéletesen énekli.Aztán felette valami fehér gömbre a holdat vetitík.....ahwww miért kell elérzékenyítenie?
-Jaj olyan egy majom!-kuncogok a sminkesének Christinek.
-Az!-nevet fel ő is.
-Moon ezt neked küldik!-ad át egy levelet Drew.
-Köszi!-veszem el tőle a levelet.
Kinyitom majd egy esküvői meghívóval találom szembe magam.
Szeretettel meghívunk az esküvőnkre!
Sandra,Harry
Csak ennyit kellett elolvasnom....meg a dátumot....ami holnap van.Teljesen rosszul kezdtem lenni.
-Ki adta ezt?
-Kinnt van egy nő!
-Kísérj oda kérlek.-motyogom.Ahogy kérem a az elő valamibe kísér ott meg Sandra áll.
Lassan elé lépkedek.
-Minek küldtél meghívót?-kérdem dühösen.
-Csak,hogy fájjon...-húzza vigyorra a száját majd jobban végig mér....nos a hasunk egymással nagyon közel van.-Na ne szívass....már is felcsináltattad magad?De gáz!-nevet fel.
-Te beszélsz?-utalok arra,hogy ő is terhes.
-Jahh....de nekem van valamim ami neked sosem lesz meg!
-Na mi?-kérdem gúnyosan.
-Harry az enyém és sosem lesz semmi köze hozzád....
-Ha....de vicces!-nevetek fel már a sírás szélén állva.
-Bizony....holnap Mrs.Styles leszek!Te meg maradsz ahogy vagy,Shawnel meg a kölykével!
-Tudod mi a vicces?-kezdenek potyogni a könnyeim,felhúzza az egyik szemöldökét.-Hogy nem Shawn,hanem Harry a gyerek apja!
Kérlek komizz!❤️😍❤️😍

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now