-Te nem akartad?Nekem nagyon úgy tűnt,hogy élvezed!Főleg mikor már te voltál rajtam...-morogja.
-Hagyjál!-fogom a fejemet.
Ahogy haza érünk megyek hányni.
Veszek be gyógyszert amit a doki mondott majd felmegyek a szobámba pihenni.
-Bocsáss meg a maiért...szemét voltam!-ül le a lábam mellé.
-Gyűlöllek ilyenkor!Olyan faszkalap tudsz velem lenni....kibaszottul nem vagyok a kurvád!-ülök fel.
-Nem vagy az életem!-hajol közel majd egy gyengéd csókot ad.
-Mit akarsz?Nem tán megkupácsolni aztán lecseszni?-sóhajtok.
-Nem...bocs,jó?
-Jah...Megyek fürdeni aztán meg....nem tom tvzek!
-Megyek veled.-kezdi levenni a pólóját.-Tudod azt várom,hogy nagy legyen a pocak és simogathassam miközben fürdünk!-dörmögi a nyakamba miközben hátulról ölel.
-Összezavarsz....
-Mert?
-Mert kedves vagy...de néha meg gonosz.
-Ideges voltam!
-Tudom....de ha Louisé te azt is ilyen könnyen elveteted?Honnan veszed egyáltalán,hogy veled maradok?
-Mert az enyém vagy!-húz magához.
-Nem igaz!-fordulok hozzá.
Dühösen néz rám.
-Tudod mit?Vetessük el szépen...leszarom,hogy kié....Egyszerűen elegem van belőled.Engedetlen vagy és nem mellesleg egy csitri....-köpi a szavakat.
Könnyeim csendben folynak végig arcomon....idegesen elhagyja a szobámat.
Bezárom az ajtót és közben hangosan felsírok.
Ez már nem lehetne ennél rosszabb....ja dehogynem!
Kérlek komizz!
Ma még jön egy rész ami hosszabb lesz!
😍❤️💋😍❤️utána mondom mi lesz...
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****