1 hete vagyok Lousinál.Nagyon jól érzem itt magam.
Harry tegnap felhívott,hogy valami hajó úttal meglepte anyukáját...aki aszem a fogadott mamám és ha Harry komolyan gondolja köztünk még a végén az anyósom...na ez gáz.
Este van és az erkélyre kimenve kezdek Netflixen sorozatot keresni.
De ahogy felmegyek a Googlera azonnal a hírek szúrják meg a szemem.....Harry Styles...írják....egy nő társaságában.Lehet,hogy az anyukájára értik,nem?Hisz tisztára szép és fiatalos.Rákattintok.Nem ez nem az anyukája hanem egy modell és ők nagyon jól szórakoznak...A ribi az ölében ül de Harryt se kell félteni....kapja be és én hittem neki!Megint csak meg akart dugni aztán ennyi....
Idegesen lecsapom a laptopom tetejét és sírva beborulok az ágyamba. Mikor valamennyire megnyugszom a fürdőszobába vezet az utam. Szemezek magammal a tükörbe és rápillantok a borotvára a polcon.
-Biztosan ezt akarom?- gondolom magamban, és bólintok egyet. Kiveszem a borotvából a pengét és csíkokat húzok a bal alkaromon. Az első húzásnál felszisszenek, de nem hagyom abba. Még csinálok még pár vágást és kidobom a véres pengét a kukába. Egy gézzel bekötötöm a karom és felveszek egy pulcsit. A konyhába indulok vízért,de Louist ott találom.
-Miért van rajtad pulcsi? Nagyon meleg van!- néz rám.
-Mert fázom....-morgom.
-Moon,nem Harry vagyok akit becsaphatsz!Minek vágdosod megint magad?
-Amiatt a faszkalap miatt!-gördülnek le könnycseppjeim.Megmutatom Louisnak a képeket.
-Szard le,jobbat érdemelsz!
-Kösz!Nos akkor most egy kicsit elvonulok...-indulok a szobámba.
-De ne vágdosd azt a szép csuklod!-kuncog.
-Oks!
Netflixen a 13 okom volt című sorozatot kezdem nézni.Rabjává vállok így reggelig megnézem az összes részt.
Egy keveset azért aludtam is.Átöltözök és nem érdekelve csuklóm ruhát veszek fel.
Louissal Niallhez megyünk.
Ott meg valami Shawn van akit nem is ismerek...
Holly Niall ölében ül és úgy beszélgetnek Shawnnal. Érkezésünkre Holly felpattan a helyéről és iderohan hozzám, aztán átölel.
-Elnézést fiúk, de őt most elrabolnám!- mosolyog. Ad a szöszinek egy gyors csókot és a karomat húzva felrángat a szobájukba, mire felszisszenek.
-Bocsánat!- ijed meg.
-Semmi baj!- mosolygok rá.
-Mit csináltál vele?- néz rám gyanakvóan.
-Semmit!- hajtom le a a fejem.
-Na engem nem tudsz becsapni! Na mesélj!- mosolyog bíztatóan.
-Találkoztam egy régi barátommal...-
-És az ki? Mivan? Légyszi ne harapófogóval kelljen kihúznom belőled!
-Ugye tudod,hogy a pengéről beszélek?-kezdek nevetni.
-Nem értem miért csinálod ezt...-ingatja a fejét.
-Holly neked könnyű!Nialle vagy akit szeretsz és boldogak vagytok....
-Harry megbántott,megint?
-Megint....-suttogom.
Neki is megmutatom a képeket....de jöttek újak is....szörnyű!
-Nah akkor majd had szenvedjen ez is!-húz le.-Shawn be sem mutattam Moont!17 éves te meg 18.-néz a nem rossz képű gyerekre.
-Shawn, Moon és benned nagyon sok közös van, mi lenne,ha elvinnéd valahová?- vigyorog. Niall és Louis csak néznek.
-Öhm... Szia! Shawn vagyok!- mosolyog rám.
-Moon!- biccentek.
-Hát akkor ebben az esetben, örvendek Moon!- csókol kezet.
-Na hagyjuk őket együtt beszélgetni!- tapsol kettőt és Niallt kézen fogja.
-Louis!- szól Niall és az emelet felé biccent. Mindannyian felmennek az emeletre és ketten hagynak Shawnnal.
Faszom....megölöm Hollyt.Itt hagy ezzel a ficsúrral akit az isten tudja honnan szalajsztottak.
-Nos ismersz?-kérdi.
-Nem?Kéne?
-Akkor jó!-kuncog.
-Rád keresek.-kezdek nevetni
Hirtelen nevetve elveszi a telomat.
-Neeee...légyszi!
-Oké....
-Csak azt szeretném,ha engem ismernél meg és nem úgy,ha rámkeresel!
-Értem!Akkor nem keresek rád,ígérem!
-Kösz!-mosolyog.
Elvitt kajálni és elég sokat dumáltunk de nekem még mindig a fejembe egy motoszkál....ki vagy te Shawn Mendes?
Kérlek komizz!😍❤️🌙
Köszi babám,hogy együtt írtuk!
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****