2/44

1.1K 72 10
                                    

-Moon könyörgöm ne menj el!-már jó pár órája csak könyörög nekem,de nem tud meghatni.Ő csak a nevelőapám.
-Bocs de nem maradok....nincs kedvem úgy itt lenni,hogy nem érzem azt,hogy itt kell lennem.
-Emlékszel te egyáltalán valamire?-kérdi.
-Nem....kéne?
-Mindegy...menj ha annyira ez a vágyad.-csapja be az ajtót.
Teszem amit akarok.Összepakolok és elindulok a reptérre.
Azt nem is mondtam Harrynek,hogy kaptam egy smst amiben azt írták,hogy holnap bennt kell legyek délután a bíróságon.
Elvileg örököltem valamit.
~
-Szóval a nénikém házát?
-Igen,az egyiket.Sok háza volt mert ingatlannal foglalkozott.Pénzt is hagyott önre.
Azt írta a hagyatékban,hogy maga volt a kedvenc unokahúga és sajnálja,hogy nem lehetett a gyámja.-meghatott,hogy így gondolta és még tudni se tudtam róla.
Még bementem a lakásba amit rámhagyott.Gyönyörű letisztult.
Azért valami mégis hiányzott,túl üres volt...hiányzott a zaj...
És hiányzott Harry is.A földre ültem és a laptopom a kezembe véve böngésztem a netet,persze amit beírtam az nem más mint Harry Styles.Nagyon helyes pasi az tény és kedves is.Nem tudom miért ábrándozok róla de ez sajnos elkerülhetetlen.
A szobában sötét volt és csak a laptopom fénye világította meg a helyiséget.Berendezett a lakás tehát nem kell nagyon sok minden ide.Elvileg Harryvel két évet laktam...ez alatt azért megnevelhetett...nekem rémlik,hogy cigiztem és,hogy ittam...meg stb.
De úgy tűnik más embert faragott belőlem.
Később meguntam a bőngészést így csináltam egy teát.
A telefonom csörögni kezdett így azonnal felvettem.
-Igen?-szóltam bele.
-Szia Moon.Minden rendben?-hallottam meg Harry hangját.
-Szia persze,csak képzeld volt egy nénikém és rámhagyott egy-két dolgot.
-Ó,nem tudtam.Volt?
-Meghalt.
-Ohh részvétem.
-Köszönöm,bár nem ismertem de jó ember lehetett.-mosolyodtam el.
-Biztosan az volt.Figyelj öm...Londonban vagyok nincs kedved találkozni?
-Egy napja mentem el.-kuncogok.
-Az is sok.
-Jó...öm hol?
-Mondjuk,te hol vagy?Oda megyek.
Lediktáltam a címet és leraktuk.Nem tudom,hogy mi van vele amiért ennyire ragaszkodik hozzám.Gyorsan kijavítottam az elkenődött piros rúzsomat.Egy fekete ruha van rajtam ami nem túl tinis inkább nőiesnek mondanám de csak nem zavarja őt ez.
Tíz perc múlva a kapu csengő megszólalt,megnyomtam a gombot amivel beengedem majd kinyitottam az ajtót.Harry egy fekete ingben és farmerban toppant be hozzam.Mint mindig most is jól néz ki.
-Szia.-ölel magához.
-Szia,na és mit keresel te Londonba?-kérdem miközben beljebb megyünk.
-Csak a BBC forgatás miatt.Szép lakás!-mosolyog.
-Köszi.Darcy?
-Anyu vigyázik rá...bár nekem nem nagyon lesz időm törödni a lányommal...sok lesz a turné.
-Ohh...-bigyesztem le ajkaim.-ha akarod tudok rá vigyázni...mármint ameddig dolgozok addig lesz vele egy gyerekcsősz és ha hazajövök akkor meg velem lesz.-mosolygok.
-Nem akarlak terhelni.
-Nem fogsz,Darcy nagyon cuki.
-Köszönöm.-mosolyog gödröcskéivel.-Moon...én...a-annyira sz...hálás vagyok neked.
-Miért?Én vagyok az...nélküled valszeg semmi nem lennék.Köszönöm,hogy vagy!-ölelem át.Annyira jó a karjai között lenni...mintha a fellegekben járnék.
Sokat beszélgettünk és nevettünk az este folyamán de mivel későre járt haza ment.
Én meg egyedül maradtam a szívemmel kómában.....❤️

Kérlek komizz!😍😍

Just Your Moon(H.S)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora