Harry
Mikor elkőszöntem Moontól hiányzott,hogy csak azért köszönjek el mert dolgozni megyek...mert utána mindig hazamentem.De fájt,hogy nem bújhatok hozzá és nem csókolhatom meg.
Nem is az hiányzik mint ami minden férfienk hiányozna...ezen azt értem,hogy nem szeretkezhet a feleségével.Persze hiányzik de nekem Moon hiányzik,hogy beszéljen hozzám és,hogy fogja a kezem.
Nem mondtam neki,hogy anyunál vagyok.Nála akartam lenni,hogy tudjak vele beszélni.
~
-Darcy alszik.
-Rendben.Anyu nem tudom mi legyen.-támasztom meg a kezem a pulton.
-Fiam most sok mindenen vagytok túl...és ez...ez lehet azt jelenti,hogy lehet más emberrel is kéne találkoznotok.
-Anyu megörültél????Moon a feleségem!!Nem kell nekem senki más,és neki sem.
-Harry nem emlékszik rád és nem is fog.Nem kellesz neki mert azt tudja,hogy a nevelőapja vagy!
-Persze...tudom.-folynak le sós könnyeim.
-Kicsim.-ölel meg anyu.-Mondd el neki.
-Anyu felzaklatná...még a végén azt mondaná,hogy undorító és,hogy kényszerítettem.
-Nem mondaná!
-Anyu nem ismered Moont.
-De ismerem.
-De nem úgy...ha láttad volna 16 éved lázadóként.
-17.
-Anyu...-forgatom a szemem.
-Értem.-teszi fel a kezeit.-De próbálj másfelé is nyitni.
Csak bólintok és a szobámba megyek ahol Darcy békésen alszik.Annyira hasonlít Moonra,hogy az leírhatatlan.A kislányom ölelve aludtam el,hogy közben arra gondoltam anyunak igaza lehet és nyitnom kell másfele is.Főleg,hogy Moonak sosem tér vissza az emlékezete.Kérlek Komizz!!😍❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Just Your Moon(H.S)
Fanficall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****