13

2.7K 135 14
                                    

Mindent lassan mondtam el Harrynek....pislogott és végig a szemembe nézett míg én sírva tálaltam neki életemről szóló mesét.
-Sajnálom szívem!De én sosoem foglak elhagyni bármi történjék!-ölel magához.Nyugvásra találok karjai között.
Talán igaza van....de talán nem!Talán azt teszi mint mindenki....de egyenlőre nem tudom,csak a sorsra bízom.
-Most szépen feküdj le pihenni!
-De nincs késő...-motyogom és az órára nézek....nem hiszek a szememnek ami este kilencet mutat.
-Nincs vita kicsim!-mosolyog.
-Ahhh....apuci ha fürödtem alhatok veled?
-Ha fáradt vagy akkor gyere csak aludni,majd holnap fürdöl!-húz fel a székről.
-Fürdünk együtt?-nézek fel arcára ami egy kicsit elképed majd így szól.
-Öm.....hát.....rendben!-mosolyodik el.
Ő míg valamit a szobában csinál megengedem a vízet majd bedobok egy lila fürdőbombát.
Beülök az óriási kádba és szinte fuldoklok annyira ellep a víz.
-Harry!-suttogom kissé hisztérikus hangon.
-Hm?-jön be alsóban.-Jaj te lány!-kuncog,karomtól fogva feljebb húz nehogy ellepjen.
-Bejössz?
-Jah...
-Elfordulok!-hunyom be szemeim.
-Nem vagyok szégyenlős nekem mindegy!-nevet fel.Megérzem lábát ahogy körbe öleli az enyéimet.
Majd magához húz és jó szorosan átölel.
-Jó így?-kérdi.
-Igen!-fordítom hátra a fejem.-Úgy el tudnék aludni itt....-csukom be a szemem.
-Igen?Hát majd az ágyban is jó szorosan átölellek!
-Sose eressz el.-fogom meg kezét.
-Nem foglak holdacskám.-puszil a nyakamba.
-Úgy Szeretlek,ígérd meg,hogy nem hagysz el!!-nézek mélyen a szemébe.
-Nem foglak el hagyni!Én is szeretlek törpe!-ad puszit az arcomra.Én meg adok egyet a szájára majd az orra hegyére.
-Én szeretnék még adni ide!-bök a számra.
-Adj!
-Adjak?-kérdi vigyorogva.Bólintok mire ajkaimra tapad.Az egész testem egy láng járja át mikor ajkunk találkozik.
Mosolygok majd mellkasára hajtom a fejem.
Lehetett volna az enyém is.....de én nem így döntöttem és szar lett belőle!

Kérlek komizz!Bocs,hogy ritkán hozom csak kevés az időm! ❤️❤️❤️

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now