2/27

1.3K 101 19
                                    

Csak néztem.Harry bejött és a lányok elhalkulva mentek ki.
-Szia...-suttogom.
-Szia.-szívja be ajkait.Leül mellém.-Nem akarom ezt csinálni....azt akarom,hogy én vigyázzak rátok ne Shawn!Semmi köze hozzátok!-emeli fel hangját mire össze rezzenek.
-Harry ott a jegyesed....vele törődj...engem hagyj ki az életedből!
-Moon....
-Nem Harry!Nem vagyok baba amit rángathatsz....
-Az istenit!Ha tudom,hogy terhes vagy,vagy bármi akkor most nem lenne gondom...gondunk!-járkál fel-alá.
-Gond??
-Jaj ugyan!Mondd nyugodtan meg,te elvetetnéd,ha még el lehetne!Megszabadulnál tőle mint valami tárgytól!Mikor a gyámod voltam és az első napon megismertelek én is meg akartam szabadulni tőled....de rájöttem ki vagy és sosem akartalak elhagyni!De te megnehezíted a dolgaimat....folyton.-mondja egy szuszra.Csak nézek magam elé.
-Megszabadulnál a gyerekedtől?-kérdem...eddig csak az jött le,hogy azt várja csoda folytán ne legyen a hasamba egy pici élet ami az övé is.
-Nem!
-Nem!Melyiktől nem?Légyszíves menj el...-állok fel mert nem érzem magam túl jól.
-Nem szabadulnék meg egyiktől se.-fordít magával szembe.Inbolyogva támasztom meg kezeimet a mellkasán.
-Moon...Moon?-kémleli arcom.
-Rosszul vagyok...-csukodik le hirtelen a szemem és elájulok.

~

Mikor felébredtem a doktornő bejött és azonnal magyarázni kezdte,hogy semmi baj és,hogy megnézi a babát ultrahangon.
Meglepő!Harry és Shawn is bennt volt.....
-Szóval még pici,de lassan kéne nőni a pocinak.A baba rendben és te is.Írok fel receptet,szedned kell és a hányás meg ilyenek megelőzhetők.-megy ki.
-Jobban vagy?-kérdik a fiúk egyszerre.
-Igen!
-Veszekedtetek?-kérdi Shawn.
-Nem....-rázzuk meg a fejünket egyszerre hiszen tényleg nem mondható nagy veszekedésnek.
-Nos itt vagyok.Ki az apuka?-kérdi mire lesütöm a szemeim.
-Miért?-kezdem mielőtt valamelyikük megszólalhatna.
-Ó...csak kérdem,gondolom önök is akarnak majd a babáról képet!
-Igen majd akarunk de most haza lehet menni?
-Persze!
-Fiúk kifelé.-motyogom mire azonnal mennek.
Átöltözöm elköszönök és kiindulok hozzájuk.
-Mi volt ez?-néz rám Shawn gyanúsan.
-Mindegy!-eröltetek magamra mosolyt.

Végre nyugisan le fekhetek az ágyba és senki nincs,hogy mondja mit tegyek...
-Harry az apa igaz?-töri meg a csendet Shawn.
-Hm?-fordulok hozzá.
-Ő az apja a kicsinek?
-Ha ő lenne haragudnál?
-Akkor történt mikor aznap hozzám jöttél...mámrint mikor kiöntötted a szíved,igaz?
-Igen...sajnálom!-gyülnek könnyek a szemembe.
-Nem zavar,a baba és te sem vagytok hibásak.Szeretlek titeket és nem baj,hogy ki az apja mert velem vagytok!-ölel át.Nyugodtan alszok el karjai között.
Kérlek komizz!💁🏻💜❤️

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now