2/53

927 73 13
                                    

Megnyomtam a felvevő gombot.
-Szia Moon!-mosolygott a kamerába Harry mire leestem a kanapéról.-Te jó isten te lány,jól vagy?
-Jaja.-ülök vissza.-Minek hívtál?-kérdeztem értelmetlenül.
-Csak mert...hiányoztál.-sóhajtott szomorúan.
-Uhum...-hunytam be a szemeim....ohh istenem de átölelném.
-Visszavonultam kicsit...besokaltam és most csak arra vàgyom,hogy anyuékkal legyek meg Darcyval.-motyogja.
-Az jó...-tartottam vissza a könnyeim.
-Mizujs veled meg Shawnel?-ivott bele a poharába.
-S-semmi...-remegett meg a hangom.
-Na cica.-mosolyodik el kedvesen.Sírni kezdtem mire Niall jött be a szobába miközben kérdően nézett rám.
-Moon mi a baj?-kérdezte Harry.Ismét Niallre néztem aki megrázta a fejét.
-C-csak rossz kedvem van.-inmáron zokogtam...
-Most Londonban vagyok,átmenjek?-kérdi.Azóta nem láttam mióta a hídnál elköszöntünk az se ma volt.
Hevesen bologattam.Niallék szinte azonnal elmentek én meg Harryre vártam.Nem nagyon öltöztem át,pizsomába mentem ajtót nyitni.
-Szia.-vigyorgott.Azonnal a karjaiba ugrottam.Szorosan tartott magához közel.-Sss.-simogatta a hajamat miközben egészen a kanapéig tolt ahol aztán velem együtt ült le csak én az ölében voltam.
-Mi történt?-kérdezte.
-Csak hiányoztál.-bújtam szorosabban hozzá.
-Te is nekem.-puszilta meg a fejemet.
-Szeretlek.-suttogtam a fülébe,éreztem ahogy liba bőrös lesz a közelségemtől.
-Én is.-simította meg az arcom.
-Miért jöttél vissza?
-Mert LA unalmas.Londonban van az otthonom és a családom.De mesélj,Shawn?
-Megvagyunk.
-Biztos?
-Uhum...tudod ő mindig mellettem volt mikor más nem.-mondtam kissé gúnyosabban.
-Igen,lehet még feleségül is vesz.-motyogta bunkón.
-Akkor hozzá megyek.
-Tedd úgy,összeilletek....-fel álltam és csúnyán kezdtem rá nézni.
-Way ne csináld ezt nem áll jól.-ő is felállt de mivel magasabb nálam kényelmetlenné vállt a helyzet.
-Szeretem őt...-szívtam be alsó ajkam.
-Szeresd....de akkor ne hiányozzak...és ne szeress úgy,tudod Shawn jó gyerek megérdemel egy lányt aki szereti.Csak ne baszd el úgy mint ahogy néhány dolgot.-ezt mind a szemembe nézve mondta el.
-Tehát én vagyok a hibás mindenért....
-Lehet...-mondta könnyedén.
-Értem....akkor most menj el...és ne hívj mert a hibát kikerüli az ember...de őszintén válaszolj!Valaha megbántál engem?
-Moon....
-Mondd el!
-Talán....
-Ez nem igaz válasz...megbántál de megértelek...-szomorúan sóhajtott majd elment.
Nem éreztem jól magam...a fejem fájni kezdett és azt éreztem,hogy el fogok ájulni.
Valami volt a fejembe...amikor Harryhez kerültem,Darcy születése...istenem mi történik?A szemem előtt minden ott volt....majd hirtelen elájultam.
Kérlek komizz!❤️❤️❤️

Just Your Moon(H.S)Where stories live. Discover now