PEMBERITAHUAN!!🔊

17.5K 363 29
                                    

Hello Readers,

First of all, aku nak ucapkan terima kasih kerana luangkan sedikit masa korang untuk baca cerita Aku. Walaupun mungkin ada yang baca hanya sekerat jalan saja tapi tak ape lah, aku tetap nak ucapkan terima kasih pada korang kerana tanpa korang mungkin tak ada sesape yang nak baca cerita Aku ni :')

Sebelum korang baca cerita ni, silalah baca benda alah ni dulu supaya korang tahu serba sedikit macam mana permulaan jalan cerita ni.

⬇⬇⬇

Terjerat dalam satu insiden yang membuat hidup Aashraf mulai menjadi kacau-bilau saat pertama kali menjejakkan kakinya di Maxwell International High School. Bertemu pula dengan Zach iaitu 'setan besar' di sekolahnya menambahkan lagi kekacauan dalam hidup Aashraf. Sehinggalah terjadi suatu peristiwa hitam dalam hidup Aashraf yang mengubah pendirian lelaki manis itu terhadap Zach, yang membuatkan hati lelaki manis itu pelan-pelan jatuh cinta pada lelaki itu sejak peristiwa tersebut.

Zach tidaklah seburuk seperti apa yang orang lain lihat pada dirinya dari segi luaran. Tiada Siapa yang tahu kalau jauh disudut hati lelaki itu dia menginginkan kehidupannya yang seperti dahulu. Sahabat karibnya, keluarga, kasih sayang dan lain-lain yg telah hilang dalam hidupnya. Kehadiran Aashraf mengubah hidupnya dimana ia mampu melengkapkan segala kekurangan dalam hidup Zach.

Bagi Daniaelle, Aashraf adalah segala-galanya dalam hidupnya. Walaupun hidupnya dilengkapi dengan kemewahan, kasih sayang yang cukup dan keluarga yang bahagia, itu langsung tidak memberi apa-apa kepada Daniaelle. Apa yang dia nak dalam hidupnya cuma satu. Iaitu Aashraf!

Aku nak minta maaf seandainya ada yang tak berapa suka dengan cerita Aku. Ini adalah kali pertama Aku buat cerita jadi mungkin terdapat banyak salah dan silapnya disini. Harap korang mngerti dan fahami lah keadaan Aku..

Jangan lupa juga untuk vote dan komen sebab tanpa korang aku tak tau apa respond dari korang . Patutkah aku teruskan cerita ni atau biarkan saja tergantung begitu? Jadi vote dan komen tu sangat penting dari korang untuk cerita Cinta Matiku ni :) ok itu jelah yang Aku nak bgitau..

Oh Lagi satu, segala storyline dalam cerita ini datangnya dari idea aku sendiri. Kalau ada yang hampir sama jalan cerita aku dan penulis lain tu harap korang fahamlah. Mungkin fikiran kami sama lah tu.

Plagiat? Aku malas nak bahas benda ni. Dah besar and boleh berfikir kan..

So i hope you guys enjoy my story :)

Thanks!

[DALAM PROSES MENGEDIT BAHASA YANG TUNGGANG LANGGANG]

Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang