p/s: gambar atas adalah Aashraf
-Zach Pov-
Aku berjalan naik ke tangga untuk ikut Aashraf masuk kedalam biliknya. Sesampai sahaja didalam bilik lelaki manis itu, Aashraf terus mengunci pintu biliknya rapat-rapat kemudian datang kearah aku dan langsung memeluk tubuhku. Dia membenamkan wajahnya didadaku. Aku pelik dengan tingkahnya ini.
"Aashraf.."
"Tolong jangan salah faham" Aku melihat dia mulai mendongak memandang anak mataku. Salah faham apa pulak ni? Aku kurang mengerti dengan kata-katanya itu.
"maksudnya?"
"tentang Daniaelle tadi.. I tak tahu apa-apa pun termasuk juga ibu I yang jemput Daniaelle untuk birthday party I malam ni"
"ok jadi apa masalahnya?"
"I tak nak you salah faham😣" kata Aashraf kemudian kembali membenamkan wajahnya didadaku. Tanganku mulai mengusap-usap rambutnya.
"it's okay.. I faham.. cuma satu je I nak minta tolong kat you?"
"hah tolong apa?" katanya yang kembali mendongak memandang wajahku.
"tolong sedar diri"
"maksudnya" soalnya dengan mata yang terkebil-kebil memandangku. Ya Tuhanku. Kenapalah kau kirimkan malaikat yang comel ini kepadaku.
"you are mine..Tolong jaga batas antara you dengan sesiapa sahaja malam ni. Especially Daniaelle. Faham?"
"ouhh ok"
"Remember..I always watching you tonight"
"Okay my Mr. Dimple ku sayang😆😆"
Setelah menghabiskan kata-katanya, Aashraf menjengket sedikit dan terus mencium bibirku. Aku sedikit terkejut dengan tindakan refleknya itu namun, aku masih mampu mengawal riak wajahku. Ciuman Aashraf begitu lembut sehingga membuatkan aku menjadi separuh gila dengan lelaki manis dihadapanku ini.
Aku membuka sedikit mulutku dan dengan cepat Aashraf memasukkan lidahnya kedalam mulutku. Kini lidah kami saling berlanggaran didalamnya. Hmm dah pandai dah dia ni.. Baru malam tadi main puas-puas dah pandai dah semuanya.
Aku membalas ciuman Aashraf dengan melumat bibir manisnya itu. Bodoh lah! Bibir dia sentiasa buat aku ketagih untuk rasa lagi, lagi dan lagi.
Dalam pada kami berciuman itu, aku mulai menggerakkan langkahku untuk membawa Aashraf ke katilnya. Sesampai di kaki katil, aku terus menolak tubuhnya untuk berbaring di atas katil tersebut. Kedua tanganku diletakkan diantara kepala Aashraf untuk menahan tubuhku. Aashraf mulai memandangku dengan tatapan yang menggoda.
Aku.
Sungguh cair melihat matanya yang indah itu.
"pernah tak selama ni ada orang puji mata you cantik?" soalku ingin tahu. Aku memang tergoda dengan matanya. Pertama kali aku berjumpa dengan Aashraf pun, memang aku tertarik dengan matanya. bulu matanya panjang dan sedikit melentik manakala keningnya pula lebat dan tersusun rapi. Walaupun matanya bukan jenis bulat atau bundar tapi sangat menarik pada pandangan mataku.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cinta Matiku[Boyxboy] (Complete)✔
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! -Aashraf- Dia melipat kembali sepucuk surat pemberian daripada lelaki itu. Sejurus dengan itu air matanya mengalir dengan begitu deras buat kesekian kalinya. Hatinya benar-benar rapuh setiap kali membaca...